Είναι το Νέο Nolan N70-2 το καλύτερο κράνος στην κατηγορία του;

Υπερέχει σε τόσα σημεία, που αναρωτιέσαι αν υπάρχει αντίπαλος. Με 14 διαφορετικούς συνδυασμούς χρήσης και υλικά και ασφάλεια αναμφισβήτητα στην κορυφή, το Nolan N70-2 είναι ένα κράνος σαν κανένα άλλο.

Ο πρώτος λόγος για τον οποίο αγοράζουμε ένα κράνος είναι αυτός της ασφάλειας, όμως πλέον δεν αρκούμαστε μόνο σε αυτό, ιδιαίτερα αν θέλουμε ένα κράνος για όλες τις χρήσεις. Το νέο Ν70-2 της Nolan διατίθεται σε δυο διαφορετικές εκδόσεις (Ν70-2Χ / Ν70-2GT), υπόσχεται διπλό ρόλο στην ζωή μας και τα καταφέρνει πολύ καλά. Είναι όμως το καλύτερο της κατηγορίας του;

Ποια είναι τα κριτήρια που καθιστούν ένα προϊόν το καλύτερο της κατηγορίας του; Χρησιμοποιώντας τη λέξη «κατηγορία» αυτομάτως έχεις βάλει και την οριοθέτηση, μιλάς πχ για adventure κράνος ή για συγκεκριμένο εύρος τιμής.
Αρα θα πρέπει να δεις αν στην κατηγορία του υπάρχει κάποιο που παρέχει περισσότερα και μετά να τα αξιολογήσεις σε σχέση με την τιμή του. Είναι τιμολογημένο σωστά ή μήπως αγοράζεις brand και όχι κράνος; Τα παραπάνω μπορεί να είναι αυτονόητα για τους περισσότερους από εμάς, πάμε να δούμε όμως τι ισχύει για το νέο N70-2.

Η ιταλική εταιρία κατάφερε να περάσει την τεχνογνωσία των πολυμορφικών κρανών και στην κατηγορία των Adventure δημιουργώντας  το Ν70-2, το οποίο καλύπτει τους αναβάτες on-off μοτοσυκλετών και όχι μόνο. Το μεγάλο του ατού είναι ότι προσαρμόζεται στις συνθήκες και τις ανάγκες σου, με σκοπό να το χρησιμοποιείς στο ταξίδι, στο βουνό ή στην καθημερινή μετακίνηση εντός πόλης, αφού μπορεί κυριολεκτικά να μεταμορφωθεί με μια κίνηση (Ν70-2Χ σε οκτώ διαφορετικούς συνδυασμούς και Ν70-2GT σε έξι!). Όπως στα περισσότερα touring κράνη, η εσωτερική του επένδυση είναι αφαιρούμενη ενώ στο εσωτερικό του κράνους βρίσκεται μια φιμέ ζελατίνα για προστασία από τον ήλιο.

Αυτό που δεν συναντάμε εύκολα, ειδικά σε αυτό το εύρος τιμής είναι το Lexan Polycarbonate για την κατασκευή του κελύφους. Η Nolan συνηθίζει να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο υλικό παρότι είναι αρκετά ακριβότερο από το ABS με το οποίο κατασκευάζονται τα  περισσότερα κράνη της κατηγορίας, αφού το Lexan πληροί τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας της Nolan, υπερκαλύπτοντας φυσικά και τις προδιαγραφές ECE 22.05 τόσο στην Full Face όσο και στην Jet μορφή. Όπως μας είχε πει και ο  Luca Farina, Export Sales Manager του Nolan Group, το Lexan απορροφά καλύτερα την ενέργεια σε σχέση με το ABS αφού τη μεταφέρει σε όλη την επιφάνεια του κελύφους όπως έχουν δείξει τα αποτελέσματα μετά από πολλές και εκτεταμένες δοκιμές.

Η Nolan χαρακτηρίζεται για τις καινοτομίες της και μία από αυτές είναι και το ESS (κόκκινο LED το οποίο τοποθετείται στο πίσω μέρος και ανάβει κατά το φρενάρισμα παίρνοντας εντολή από ειδικό αισθητήρα με επιταχυνσιόμετρο) ένα σύστημα που αυξάνει σημαντικά και τον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας ολοκληρώνοντας τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του συγκεκριμένου κράνους. 

Αφού ξεκινάμε με το ερώτημα αν είναι το καλύτερο της κατηγορίας του, σημαίνει πως το συγκεκριμένο κράνος αποτελεί αναμφίβολα μία από τις πιο αξιόλογες επιλογές της αγοράς. Το καλύτερο βέβαια πολλές φορές είναι υποκειμενικό, για κάποιον μπορεί να έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση ή με το τι προσφέρει ανεξαρτήτως τιμής, για τους περισσότερους όμως (και για εμάς στο Moto Τρίτη) τα πάντα έχουν σχέση με το κόστος κτίσης και σε αυτόν τον τομέα το Ν70-2 παίρνει άριστα και στις δύο του εκδόσεις .

Για εσάς τι έχει περισσότερη σημασία για να πείτε πως είναι όντως το καλύτερο, η τιμή σε σχέση με αυτό που αγοράζεις ή καθαρά τα χαρακτηριστικά του ανεξαρτήτως τιμής;