Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα μεγαλύτερου κυβισμού Maxsym 400i, αφού το νέο scooter έχει ελάχιστες αλλαγές, σε σχέση με το ήδη υπάρχον GT scooter της γκάμας της. Αναλυτικότερα, οι βασικότερες αλλαγές είναι οι εξής:
· Μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας
· Νέα μονάδα ABS της Bosch
· Διάθεση σε δύο εκδόσεις
Ο κινητήρας που κινεί το Maxsym 600i είναι ουσιαστικά αυτός που γνωρίσαμε και στην έκδοση των 400 κ.εκ.. Ωστόσο, οι μηχανικοί της εταιρείας αύξησαν τη διάμετρο και τη διαδρομή του κυλίνδρου, με αποτέλεσμα η χωρητικότητά του να αυξηθεί στα 565 κ.εκ.. Αυξημένες, φυσικά, είναι και οι επιδόσεις του scooter, καθώς αποδίδει 45 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. (11 περισσότερους από την έκδοση των 400 κ.εκ.) και 4,8 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. (1,2 περισσότερα από το 400). Επιπλέον, το Maxsym 600i είναι βαρύτερο κατά 15 κιλά από την έκδοση των 400 κ.εκ..
Ένα ακόμη νέο στοιχείο που συναντάμε στο Maxsyn 600i είναι η μονάδα του ABS. Τέτοιο σύστημα συναντάμε και στην έκδοση των 400 κ.εκ., αλλά το 600i έχει εξοπλιστεί με τη νέα μονάδα της Bosch (ABS Bosch 9), η οποία είναι κατά 50% μικρότερη σε μέγεθος και έχει σχεδιαστεί ώστε να αποδίδει καλύτερα ακόμη και σε επιφάνειες που δεν ευνοούν την πρόσφυση.
Όπως προαναφέραμε, το Maxsyn 600i θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: την κλασική και την sport. Η δεύτερη διαφέρει στην εμφάνιση – διαθέτει κόκκινες ραφές στη σέλα και λωρίδες ίδιου χρώματος στις ζάντες, επανασχεδιασμένο τελικό εξάτμισης, μαύρους καθρέφτες και αντίβαρα τιμονιού και ελαφρώς διαφορετικά γραφικά.
Το SYM Maxsym 600i ABS θα είναι διαθέσιμο σε μαύρο και ασημί χρώμα, καθώς και στο μαύρο ματ της sport έκδοσης.
Με μια ματιά
· Κινητήρας στα 565 κ.εκ.
· Ισχύς 45 ίππων
· ABS Bosch 9
· Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 565 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 45/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 4,8/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 15
Βάρος (κιλά): 234
Ύψος σέλας (χλστ.): 755
Παρουσιάστηκε το 8κύλινδρο boxer θηρίο της GWM, Souo
ESF E-Ride Cooper & Carrier: Τα γνωρίσαμε από κοντά στην έκθεση (+Βίντεο)
Το 2026 θα έρθει μάλλον το ηλεκτρικό Adventure της Royal Enfield
Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;
Τα 4 πιο δύνατά 350άρια Scooter, κάτω από 6.000 ευρώ
Test FSD FS-700: Με βάρος μόλις 1.110 γραμμάρια
Πώς λειτουργούν οι μοτοσυκλέτες που ισορροπούν μόνες τους;
Sym ADX 125: Adventure Scooter με δίπλωμα αυτοκινήτου
H ΚΤΜ ξεκινά συνεργασία με την κατασκευάστρια ηλεκτρικών Zeeho
Suzuki Scooter: Οι μικροί ήρωες των 125κ.εκ
61% άνοδος στην αγορά μοτοσυκλετών τον Απρίλιο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr