Η Kawasaki είχε ήδη αφήσει να διαρρεύσουν κάποιες φωτογραφίες και ελάχιστα στοιχεία για το νέο scooter της, ωστόσο, έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την επίσημη παρουσίασή του για να μάθουμε περισσότερα. Γνωρίζαμε ήδη, όμως, πως το J300 βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στο δημοφιλές μοντέλο του στρατηγικού συμμάχου της Kawasaki: το Downtown 300i της Kymco.
Πλέον γνωρίζουμε τα πάντα για το νέο μοντέλο. Το J300 δε θυμίζει καθόλου εξωτερικά το Downtown. Οι σχεδιαστές της Kawasaki έκαναν τα «μαγικά» τους και το αποτέλεσμα είναι ένα αιχμηρό και sport scooter που θυμίζει τα sport μοντέλα της εταιρείας. Οι πινελιές που αναγνωρίζουμε στα Ninja βρίσκονται και εδώ. Αιχμηρή μάσκα, η οποία ωστόσο, προσφέρει προστασία από τον αέρα, χάρη στην ψηλή ζελατίνα, γωνιώδες μπροστινό φτερό, δύο προβολείς LED, ανασηκωμένη και αιχμηρή ουρά, ακόμη και τα πλαστικά στο κεντρικό τούνελ της ποδιάς (τα οποία θυμίζουν πλαίσιο χωροδικτύωμα) παίζουν τεράστιο ρόλο στη sport συνολική εικόνα του scooter.
Επιπλέον, οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά πάνω στο Kawasaki J300. Η οθόνη LCD, δίπλα στον αναλογικό πίνακα οργάνων, τα τρισδιάστατα γραφικά, οι δίσκοι μαργαρίτες και οι ασημί ραφές στη σέλα ολοκληρώνουν ένα καθ’ όλα sport σύνολο – τουλάχιστον στον αισθητικό τομέα.
Και στον τομέα των επιδόσεων, όμως, το J300 δεν πάει πίσω. Ο κινητήρας του αποτελεί έναν από τους κορυφαίους στην κατηγορία, από πλευράς επιδόσεων. Το μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήριο σύνολο των 299 κ.εκ. αποδίδει 28 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 2,9 kgm στις 6.250 σ.α.λ.. Όπως προαναφέραμε, έχει χρησιμοποιηθεί ως βάση ο πανίσχυρος κινητήρας του Kymco Downtown και οι αλλαγές απουσιάζουν, κάτι που αποδεικνύεται και από τη συμπίεση (10.8:1) και τη διάμετρο και διαδρομή του κυλίνδρου (72,7 x 72). Επιπλέον, χρησιμοποιείται ένα υπερσύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Keihin, το οποίο υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου που πρέπει να ψεκάσει, σύμφωνα με τη θερμοκρασία, τη θέση του γκαζιού, την πίεση του εισερχόμενου αέρα και τη θέση του στροφάλου. Χάρη σε αυτό, αλλά και στην άμεση απόκριση της τελικής μετάδοσης, το J300 προσφέρει sport εμπειρίες στον αναβάτη του.
Ο sport χαρακτήρας του ευνοείται επίσης από το στιβαρό πλαίσιο, τις αναρτήσεις και το μέγεθος των τροχών. Οι τελευταίοι έχουν διάμετρο 14 (μπροστά) και 13 ιντσών (πίσω), συνδυάζοντας τη σταθερότητα με την ευελιξία. Το πακέτο των αναρτήσεων, από την άλλη, αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε πέντε θέσεις.
Τα παραπάνω sport στοιχεία, τέλος, συνδυάζονται με την άνεση και την πρακτικότητα. Η σέλα δύο επιπέδων είναι άνετη και ο χώρος για τα πόδια άφθονος. Επιπλέον, κάτω από τη σέλα του J300 θα χωρέσει ένα full face κράνος κι ένας χαρτοφύλακας. Τέλος, υπάρχει και ντουλαπάκι στην ποδιά, με παροχή 12V.
Το J300, τέλος, θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς: ανθρακί, ασημί και μαύρο/πράσινο. Θα διατίθεται, μάλιστα, σε δύο εκδόσεις – μία με ABS και μία χωρίς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 299 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 28/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,9/6.250
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13
Βάρος (κιλά, πλήρες): 191
Ύψος σέλας (χλστ.): 775
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr