• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Eυκολοδήγητα, ροπάτα και με στυλ τα V9, σύμφωνα με την Guzzi.

O νέος κινητήρας είναι σίγουρο ότι θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της Guzzi.

Φυσικά και μπορούν αμφότερα να δεχθούν πολύ customizing!

Οι δυο εκοδόσεις του V9, μπροστά στην θρυλική ανεμοσύραγγα του Mandello. Όχι ότι την χρειάστηκαν πάντως...

Πιο roadster η φιλοσοφία του Roamer V9.

Μπροστινό ελαστικό "λουκουμάς" και σαφώς πιο dark αισθητική για το Bobber.

EICMA 2015: Moto Guzzi V9 Roamer & Bobber

Δυο νέα cruiser μοντέλα παρουσίασε η Moto Guzzi στο Mιλάνο, τα οποία μοιράζονται ένα ολοκαίνουργιο V2 εγκάρσιο κινητήρα. Τα Roamer και Bobber, επεκτείνουν τη γκάμα της Guzzi στη μεσαία κατηγορία κυβικών.

 
Για όσους δεν τον γνωρίζουν, η Moto Guzzi έχει μια μακρά παράδοση στην κατασκευή cruiser μοτοσικλετών, οπότε δεν μας προκαλεί εντύπωση το ότι ο νέος κινητήρας που κατασκεύασε, κάνει το ντεμπούτο του σε μοτοσικλέτες αυτή της κατηγορίας. 

Οι δύο εκδόσεις του V9 έχουν πολλά κοινά, διαφοροποιούνται όμως  σε ότι αφορά στην αισθητική και σε κάποια περιφερειακά, με αποτέλεσμα να αποτελούν δύο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις, εντός των cruiser πλαισίων. 

Το Roamer αποτελεί την εξέλιξη του Nevada, όντας μια λιτή και με καθαρές γραμμές μοτοσικλέτα,  που πλησιάζει περισσότερο  στο αρχετυπικό στυλ των roadster. Σε αντίθεση το Bobber, με την εμφανώς πιο "beefy" παρουσία του και το "σκοτεινό" προφίλ του, ανήκει στον κόσμο των cruiser / custom

Προφανώς λοιπόν έχουμε να κάνουμε με μια κοινή πλατφόρμα, της οποίας όμως οι εκδόσεις απευθύνονται  στο ευρωπαϊκό (Roamer) και στο αμερικάνικο (Bobber) κοινό.

Aμφότερες οι εκδόσεις του νέου V9,  φέρουν συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. και δίσκο 320 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά ,  καθώς και διπλά, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, αμορτισέρ και  δίσκο 260 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα πίσω.  Σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δύο, είναι οι διαστάσεις της μπροστινής ζάντας και του ελαστικού, που στο Roamer είναι 2,5" Χ 19" με ελαστικό 100/90, ενώ στο Bobber, 3,5" X 16", με ελαστικό 130/90.

Ως standard στον εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων του V9, προσφέρεται δικάναλο ABS και Traction Control , Immobilizer και USB θύρα για την φόρτιση συσκευών.

 Όπως ήταν αναμενόμενο για μοτοσικλέτες που "σηκώνουν" πολύ customizing, θα διατίθεται μια πολύ πλούσια γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και αξεσουάρ, προκειμένου οι κάτοχοι των Roamer και Bobber να τα διαμορφώσουν κατά το προσωπικό τους γούστο.
 
Τα χρώματα στα οποία θα κυκλοφορήσουν οι εκδόσεις του V9 είναι τα εξής: Για το Roamer, που θα έχει αποκλειστικά με "glossy" φινίρισμα, λευκό με κόκκινες λεπτομέρειες και κίτρινο με μαύρες λεπτομέρειες, ενώ για το Bobber που θα έχει αποκλειστικά "matt" φινίρισμα, κίτρινο με μαύρες λεπτομέρειες και γκρι με κόκκινες λεπτομέρειες.

Περί του κινητήρα. 

Δεδομένης της πολιτικής της Moto Guzzi που "μοιράζει" τους κινητήρες της σε πληθώρα μοντέλων, αυτό που συγκεντρώνει  το ενδιαφέρον πέρα από τις εκδόσεις του V9, είναι ο νέος κινητήρας  ο οποίος είναι σίγουρο ότι θα… "φορεθεί" πολύ στο προσεχές μέλλον. 

Πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο αεροελαιόψυκτο V2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, δυο βαλβίδες ανά κύλινδρο, τροφοδοσία με ψεκασμό και χωρητικότητα  853 κ.εκ. , ο οποίος συμμορφώνεται με τις  euro4 προδιαγραφές εκπεμπόμενων ρύπων. 

Κύριο μέλημα της Moto Guzzi ήταν η ροπάτη λειτουργία του και η ελαστικότητα του, κάτι που αποτυπώνεται έκδηλα στις τιμές της απόδοσης του, με τα 6,3 κιλά ροπής να αποδίδονται μόλις στις 3.000 σ.α.λ. και την ιπποδύναμη να ανέρχεται στους 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ.   

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, ΑΕ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) : 853
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 55/6.250
Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 6,3/3.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 200
Ύψος σέλας (χλστ.): 775 (770 Bobber) 

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ