Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1198,4 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
106X67,9 |
Συμπίεση (:1) |
12,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
160/9.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
13,8/7.500 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
(λίτρα) |
30 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
257 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100χλμ.) |
7,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμένο πιρούνι 48χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/265, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-19" |
Ελαστικό Π |
170/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2200 |
Πλάτος (χλστ.) |
945 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1594 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
870 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Ε/Π |
Υ/Υ |
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Eride ΜΤ-8 και ΜΤ-8S: Πανάλαφρα, διθέσια με αποθηκευτικό χώρο και μπαγκαζιέρα
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr