• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας απέκτησε υδραυλικό συμπλέκτη που πρόσθεσε πολύτιμους πόντους στην χρηστικότητα.

    Κινητήρας

     

    Ήδη γνωστός από την βασική έκδοση, ο δικύλινδρος υγρόψυκτος Testastretta 937 κυβικών κινεί και την Multistrada 950S. Αποδίδει 113 ίππους στις 9000 σ.α.λ και 9,8 κιλά ροπής στις 7.750 με το 80% να εμφανίζεται από τις 3.500 σ.α.λ. Η συμπίεση παρέμεινε στο 12,6:1,σε αντίθεση με το νέο Hypermotard 950 το οποίο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με διαφορετικά πιστόνια και εκκεντροφόρο εξαγωγής, αποδίδοντας 1 ίππο παραπάνω με μεγαλύτερη συμπίεση (13,3:1) λόγω του διαφορετικού, πιο σπορ χαρακτήρα.

    Επιστρέφοντας στο Multistrada, συναντάμε ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire, 4 χαρτογραφήσεις ( sport, touring, urban, enduro) και πλούσιο ηλεκτρονικό πακέτο με την μονάδα IMU των μεγαλύτερων Multistrada (traction control, Vehicle Hold Control (VHC), cruise control, quick shifter με blipper),  αλλά και υδραυλικό συμπλέκτη που είναι η πιο σημαντική προσθήκη, καθώς αντικαθιστά τον παραδοσιακό μαζί με την απότομη λειτουργία που τον συνόδευε. Νέας σχεδίασης είναι και το τελικό της εξάτμισης που συνεχίζει να εντυπωσιάζει, καθώς με τόσο μικρό μέγεθος καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4, ενώ τα μεγάλα διαστήματα service παραμένουν με τον κινητήρα να χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ και έλεγχο βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.


    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

    DUCATI: Scrambler η ducati που ονειρεύεσαι με επιτόκιο 3,9%

    • pitis

      Ωραίο εργαλείο, αλλά παραείναι ακριβό για τα ελληνικα δεδομένα. Ελάχιστοι πλέον είναι οι έλληνες που μπορούν να δώσουν τόσα χρήματα για την απόκτηση του.