Ανετη η σέλα δεν θα κουράσει τον αναβάτη ακόμα και μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της.

Καλή εργονομία των διακοπτών. Η πλοήγηση στο μενού ρυθμίσεων απαιτεί εξοικείωση.

Aνεση – Εργονομία – Γνώριμη αίσθηση

Ο στόχος για μια άνετη και ξεκούραστη μοτοσυκλέτα φαίνεται ότι απέδωσε σωστά. Η σέλα είναι ευρύχωρη με αρκετό αφρώδες υλικό και δεν κουράζει ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα συνεχόμενης οδήγησης. Το ύψος της είναι στα 840 χιλιοστά και θα βολέψει τους περισσότερους τύπους αναβατών, καθώς αφήνει μεγάλο χώρο για τα πόδια. Η ξεκούραστη  σέλα θα εκτιμηθεί δεόντως και από τον συνεπιβάτη, που σε συνδυασμό με τις μεγάλες χειρολαβές, θα αισθανθεί άνετα ακόμα και σε μακρινές εξορμήσεις.

Οι καθρέπτες είναι ψηλά τοποθετημένοι και δεν εμποδίζουν στην διέλευση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Οι χούφτες εκτός από την προστασία, που παρέχουν, ενσωματώνουν και τα προειδοποιητικά φλάς τύπου LED. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη με ύψος περίπου στα 10 εκατοστά και η ρύθμιση μπορεί να γίνει εύκολα με το ένα χέρι ακόμα και εν κινήσει με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι διακόπτες εργονομικά είναι  προσβάσιμοι,  αν και λειτουργικά, όσον αφορά τη ρύθμιση των ηλεκτρονικών, μπερδεύουν τον αναβάτη μέχρι να εξοικειωθεί μαζί τους. 

Για την οθόνη οργάνων δεν χρησιμοποιήθηκε έγχρωμη TFΤ όπως και στο 1200, αλλά επιλέχθηκε μια οθόνη LCD, που παρέχει πληροφορίες για την ταχύτητα, τη συνολική απόσταση, τη θερμοκρασία ψυκτικού, το επίπεδο των καυσίμων, το επιλεγμένο Riding mode, τα χιλιόμετρα που απομένουν, την κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικό χρόνο, τη μέση κατανάλωση, τη μέση ωριαία ταχύτητα, την εξωτερική θερμοκρασία. Ακόμα, προειδοποιεί τον αναβάτη αν ανιχνεύσει παγετό στο οδόστρωμα. Υπάρχει υποδοχή για USB και γάντζοι στο πίσω μέρος της ουράς, ενώ η πίσω σχάρα, επιτρέπει τη τοποθέτηση βαλιτσών