Ducati Hypermotard V2: Spyshots από το πρωτότυπο σε δοκιμές στη Μπολόνια!

Για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα, ο δικύλινδρος σε V Testastretta αποτελούσε τον βασικό πυρήνα της Ducati, τροφοδοτώντας από supersport μέχρι crossover μοντέλα.
Αντικατάσταση του Testastretta μετά από 25 χρόνια.
Πρωτότυπα πιάστηκαν σε τελικές δοκιμές στη Μπολόνια.
120 ίπποι και μείωση βάρους έως 25 κιλά.
Brembo φρένα , Traction control , Riding modes και Cornering ABS.
mototriti Team
Αντικατάσταση του Testastretta μετά από 25 χρόνια
Για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα, ο δικύλινδρος σε V Testastretta αποτελούσε τον βασικό πυρήνα της Ducati, τροφοδοτώντας από supersport μέχρι crossover μοντέλα. Σήμερα, μόνο οι Hypermotard 950, Monster και DesertX εξακολουθούν να τον χρησιμοποιούν. Μετά την αντικατάσταση των Monster και DesertX από νέες εκδόσεις V2, έρχεται η σειρά της Hypermotard V2 να σηματοδοτήσει το οριστικό τέλος μιας εποχής και τη μετάβαση στη νέα μεσαία πλατφόρμα των Ιταλών.
Πρωτότυπα πιάστηκαν σε τελικές δοκιμές στη Μπολόνια
Οι φωτογραφίες από σχεδόν έτοιμα πρωτότυπα που δοκιμάζονται στη Μπολόνια επιβεβαιώνουν ότι η Ducati δεν περιορίζεται στο μονοκύλινδρο Hypermotard 698 Mono, αλλά ετοιμάζει και δικύλινδρη έκδοση. Η στρατηγική είναι σαφής: επέκταση της γκάμας στη supermoto κατηγορία, με νέα βάση τον δικύλινδρο V2 κινητήρα που ήδη χρησιμοποιείται στις Panigale V2, Streetfighter V2 και Multistrada V2. Η νέα Hypermotard V2 έρχεται να σταθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η KTM 690 Duke, αλλά με premium χαρακτήρα Ducati.
120 ίπποι και μείωση βάρους έως 25 κιλά
Αν και ο κινητήρας παραμένει στην ουσία ίδιος με το προηγούμενο στάδιο εξέλιξης, η Hypermotard V2 αναμένεται να αποδίδει γύρω στους 120 ίππους. Η σημαντική αλλαγή είναι η απουσία του συστήματος Desmodromic, που δίνει τη θέση του σε πιο απλή αλλά αποτελεσματική διάταξη βαλβίδων. Όπως και στα υπόλοιπα V2 μοντέλα, η νέα πλατφόρμα υπόσχεται μείωση βάρους έως και 25 κιλά, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη και σπορτίφ στο δρόμο.
Brembo φρένα , Traction control , Riding modes και Cornering ABS
Η νέα Hypermotard V2 θα βασιστεί στο γνωστό διπλό ψαλίδι της πλατφόρμας, ενώ το σύστημα φρένων θα προέρχεται – όπως πάντα – από τη Brembo. Από πλευράς ηλεκτρονικών εξοπλισμών, αναμένεται πλήρης δέσμη με cornering ABS, traction control και πολλαπλά riding modes. Ο συνδυασμός ελαφρύτερης κατασκευής, ισχυρού κινητήρα και κορυφαίας τεχνολογίας κάνει ξεκάθαρο πως η νέα Hypermotard V2 ετοιμάζεται να προσφέρει μια πιο σπορ και δυναμική εμπειρία, χωρίς να χάνει την καθημερινή ευχρηστία που ζητούν οι αναβάτες.