Ducati Hypermotard V2: Spyshots από το πρωτότυπο σε δοκιμές στη Μπολόνια!

Για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα, ο δικύλινδρος σε V Testastretta αποτελούσε τον βασικό πυρήνα της Ducati, τροφοδοτώντας από supersport μέχρι crossover μοντέλα.

Για σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα, ο δικύλινδρος σε V Testastretta αποτελούσε τον βασικό πυρήνα της Ducati, τροφοδοτώντας από supersport μέχρι crossover μοντέλα.

Σήμερα, μόνο οι Hypermotard 950, Monster και DesertX εξακολουθούν να τον χρησιμοποιούν. Μετά την αντικατάσταση των Monster και DesertX από νέες εκδόσεις V2, έρχεται η σειρά της Hypermotard V2 να σηματ

Σήμερα, μόνο οι Hypermotard 950, Monster και DesertX εξακολουθούν να τον χρησιμοποιούν. Μετά την αντικατάσταση των Monster και DesertX από νέες εκδόσεις V2, έρχεται η σειρά της Hypermotard V2 να σηματοδοτήσει το οριστικό τέλος μιας εποχής και τη μετάβαση στη νέα μεσαία πλατφόρμα των Ιταλών.

Οι φωτογραφίες από σχεδόν έτοιμα πρωτότυπα που δοκιμάζονται στη Μπολόνια επιβεβαιώνουν ότι η Ducati δεν περιορίζεται στο μονοκύλινδρο Hypermotard 698 Mono, αλλά ετοιμάζει και δικύλινδρη έκδοση. Η στρα

Οι φωτογραφίες από σχεδόν έτοιμα πρωτότυπα που δοκιμάζονται στη Μπολόνια επιβεβαιώνουν ότι η Ducati δεν περιορίζεται στο μονοκύλινδρο Hypermotard 698 Mono, αλλά ετοιμάζει και δικύλινδρη έκδοση. Η στρατηγική είναι σαφής: επέκταση της γκάμας στη supermoto κατηγορία, με νέα βάση τον δικύλινδρο V2 κινητήρα που ήδη χρησιμοποιείται στις Panigale V2, Streetfighter V2 και Multistrada V2.