Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 48.132 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678 Κινητήρας Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ Κυβισμός (κ.εκ.) 659 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 Χ 68,7 Συμπίεση (:1) 13,1 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 77.5/9.750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 63/8.000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,1 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5,5 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα, ξεχωριστό υποπλαίσιο Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 45 χιλ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 215 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ με μοχλικό Sachs ΑΕ, ΠΕ, ΠΕ Διαδρομή (χλστ.) 240 Φρένα Ε (χλστ.) 1Δ/330, 4Ε Brembo, Cornering ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, Cornering ABS Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17 Ελαστικό Π 160/60-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α Πλάτος (χλστ.) Δ.Α Μεταξόνιο (χλστ.) 1.443 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 904 Βάρος (κιλά) 151 (159,6 πλήρες) Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν / Ν Τraction Control / Ρυθμ. Ν / Ν Στροφόμετρο Ν Immobilizer N Yπολογιστής ταξιδιού N Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ο Δείκτης θερμοκρασίας Ν Θερμοκρασία περιβάλλοντος N Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ο Χειρολαβές / Σχάρα Ο / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π N / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΕπιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6ΟδηγώνταςΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά