• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Είναι μικροκαμωμένο, σβέλτο, πανεύκολο στην οδήγηση και οικονομικό. Ένας άξιος αντιπρόσωπος της κατηγορίας του.

Οδηγώντας : Φέρνει ρυθμό στην κίνηση

Από τη μία, το Fly δεν είναι σχεδιασμένο για να κινείται σε φρενήρεις ρυθμούς μέσα στην κίνηση και να δέχεται πίεση σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης. Από την άλλη, όμως, αν ο αναβάτης υιοθετήσει σταθερούς ρυθμούς, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί πολύ γρήγορα μέσα στην πόλη, αδιαφορώντας για το αν η κίνηση γύρω του έχει χτυπήσει κόκκινο. 

Με λίγα λόγια, το Fly δε θα πει όχι, ούτε στη γρήγορη οδήγηση, ούτε σε συνεχείς μανούβρες μέσα στην κίνηση. Αλλά δε θα αντιδράσει θετικά σε sport οδήγηση ή σε συνεχή πίεση. Αν ακολουθήσεις τους ρυθμούς του, θα σε ανταμείψει με σβέλτη οδήγηση και άμεσες αντιδράσεις σε κάθε εντολή σου. Τα καλύτερα στοιχεία του χαρακτήρα του αυτού, οφείλονται στον τριβάλβιδο κινητήρα. Χάρη στις νέες επιδόσεις του και τη σχετικά κοντή μετάδοση, το Fly ξεκινά άμεσα και έχει πάντοτε άφθονο γκάζι μέσα στην πόλη. 

Επιπλέον, είναι τόσο ελαφρύ και ευκολοδήγητο που μπορεί να οδηγηθεί με σβέλτους ρυθμούς από αναβάτες κάθε εμπειρίας. Αν και το πιρούνι θα δώσει μια βαριά αίσθηση στο μπροστινό μέρος κατά τους επιτόπιους ελιγμούς, το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού θα επαναφέρει το Fly σε αυτό που πραγματικά είναι: ένα ελαφρύ και σπιρτόζικο scooter που μπορεί να χωθεί παντού και να αφήσει πίσω του την κίνηση. 

Διατηρώντας έναν σταθερό ρυθμό και αποφεύγοντας να ζητήσει πράγματα που το Fly δε μπορεί να κάνει, ο αναβάτης θα μείνει ικανοποιημένος και σε πιο ανοιχτό δρόμο. Το ταχύμετρο δεν κομπιάζει στη διαδρομή της βελόνας από τα 0 έως τα 80 χλμ. και ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα στροφές, επιτρέποντας στο Fly να συνεχίσει να αλωνίζει την πόλη σε γοργούς ρυθμούς. Αν κάποιος, μάλιστα, έχει οδηγήσει το προηγούμενο Fly (ή κάποιο άλλο scooter της Piaggio με τον Leader κινητήρα), θα εκπλαγεί από τη διάρκεια και τις επιδόσεις του νέου μοτέρ.

 Όπως είναι αναμενόμενο, όμως, από ένα σημείο και έπειτα, η ισχύς του  μοτέρ θα εξαντληθεί. Αυτό θα συμβεί κάπου κοντά στα 100 χλμ./ώρα. Παράλληλα,κοντά στην τελική του ταχύτητα, η καλή εικόνα του Fly 125 i.e. 3V θα ζημιωθεί λίγο από τους έντονους κραδασμούς που θα παρατηρηθούν στο τιμόνι. Ωστόσο, κάτι τέτοιο είναι αναμενόμενο για ένα μικροκαμωμένο scooter που δεν προορίζεται για μεγάλες ταχύτητες έξω από την πόλη, αλλά για σβέλτη μετακίνηση μέσα σε αυτή. 

Συμπέρασμα: Θεραπεία απέναντι στο μποτιλιάρισμα και τα έξοδα
Τα στοιχεία που θα εκτιμήσει, λοιπόν, πάνω στο νέο Fly ο αναβάτης, είναι η ευελιξία που του χαρίζει μέσα στην πόλη και η οικονομία που του προσφέρει σε βάθος χρόνου. Για το πρώτο φροντίζουν οι μικρές του διαστάσεις και ο πολύ καλός κινητήρας του. Ο κινητήρας είναι ο κύριος υπεύθυνος και για το δεύτερο – την οικονομία – καθώς με τη χαμηλή του κατανάλωση και τα αραιά service, δε ζητά πολλά ως αντάλλαγμα. Ιδιαίτερα οικονομική κρίνεται και η τιμή του.

Στα 1.900 ευρώ, το Fly 125 3V δεν ανταγωνίζεται μόνο τα υπόλοιπα scooter 125 κ.εκ., αλλά και κάποια από τα καλύτερα παπιά της αγοράς. Σε σύγκριση με τα τελευταία, μάλιστα, προσφέρει επιπλέον χώρους και υψηλότερες επιδόσεις, αποτελώντας μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των 125 κ.εκ.. 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Α/Ψ, 3Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 124
Διάμ.x Διαδρομή (χλστ). 52x58.6
Συμπίεση (:1) Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 11,9/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός  
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 7 /1,5
Καταν. (λίτρα/100χλμ.) 3
Βάρος (kg, κενό) Δ.Α.
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα) 115
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 32mm
Διαδρομή (χιλ.) Δ.Α.
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ, προφόρτιση
Διαδρομή 73
Φρένα Ε (χλστ.) Δ /220 
Φρένα Π (χλστ.) Δ /220 
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-12
Ελαστικό Π 120/70-12
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 1.850
Πλάτος (χλστ.) 675
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.325
Ύψος σέλας (χλστ.) 760
Εξοπλισμός
ABS x
Μίζα
Μανιβέλα x
Στροφόμετρο x
Κοντέρ ν
Ένδειξη θερμοκρασίας x
Ένδειξη βενζίνης ν
Μερικός χιλιομετρητής x
Φέρινγκ x
Ρυθμιζόμενες μανέτες x
Κεντρικό σταντ ν
Πλάγιο σταντ ν
Σχάρα ν
Ρυθ. εμπρ. ανάρτηση x
Ρυθ. πίσω ανάρτηση ν

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ