Στην πίστα δεν πήγαμε -όπως προείπαμε άλλωστε. Οδηγήσαμε το RC 390 ABS στο δρόμο, σε μέτρια και σε καλή άσφαλτο, σε βροχή και στο στεγνό. και λυσσάξαμε ευχάριστα παντού. Όπως το 390 Duke αποτελεί ορόσημο όσον αφορά στη sport συμπεριφορά στην κατηγορία του, έτσι και το RC 390 ABS δίνει ρέστα στην πολύ πιο απαιτητική Supersport τάξη πραγμάτων. Στην οδήγηση, η επιθετική θέση οδήγησης σε προδιαθέτει να ανοίξεις το γκάζι, και να το κρατήσεις στο όριο. Και εκεί, τα πράγματα αρχίζουν να αποκτούν άλλο ενδιαφέρον. Το RC 390 πακτώνεται στην άσφαλτο, εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή, και χαρίζει στον αναβάτη του φοβερή αίσθηση σιγουριάς, δίνοντας του απίστευτη πληροφόρηση για τα όρια, και για το τι συμβαίνει συνεχώς σε τροχούς, ελαστικά και πλαίσιο, επιτρέποντας του να οδηγήσει τέρμα γκάζι για όσο επιθυμεί! Τα φρένα δεν διαθέτουν αρχικό δάγκωμα, είναι όμως δυνατά στη συνέχεια, και με πολύ καλή αίσθηση, με το ABS να σας σώζει σε καθημερινές καταστάσεις, και να απενεργοποιείται πανεύκολα για sport χρήση. Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται άψογα, δίνοντας ενιαία αίσθηση στο RC, ενώ η μοτοσικλέτα είναι βράχος όσον αφορά στη σταθερότητα, όσο βίαια κι αν την οδηγείς, μέχρι και την τελική των 175 χλμ./ώρα που θα δείτε στον κόφτη. Περίεργο το γεγονός πως το 390 Duke διαθέτει 4 ακόμη χιλιόμετρα τελικής στο κοντέρ. Ίσως να πρόκειται για ελαφρώς διαφορετική ρύθμιση του κόφτη, και τα χιλιόμετρα να είναι τα ίδια, πάντως έστω και μόνο για θέμα marketing θα περιμέναμε η ΚΤΜ να είχε προνοήσει ώστε να είναι το RC εκείνο με τη μεγαλύτερη ένδειξη τελικής στο κοντέρ. Η ευελιξία του RC 390 ABS είναι μεγάλη, ενώ ο σπιρτόζικος κινητήρας περιμένει απλώς τη δική σας εντολή για να επιταχύνει τη μοτοσικλέτα με πραγματικά γρήγορους ρυθμούς. Σίγουρα η... “νέα τάξη πραγμάτων” δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιον εκπρόσωπο της μεσαίας Racing τάξης των Supersport 600αριών, όμως στη φρέσκια και επικρατούσα πλέον σε αρκετές χώρες κατηγορία των 300-500 sport μονοκύλινδρων και δικύλινδρων μοτοσικλετών, το RC 390 ABS αποτελεί το πιο καλό-ακονισμένο παράδειγμα για αγωνιστική ή Supersport χρήση, και απομένει να δούμε από πρώτο χέρι το πόσο καλά τα καταφέρνει στην πίστα -όχι πως έχουμε αμφιβολίες.
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Honda Motocompo 1981: Το μικρότερο scooter της Honda που έμπαινε στο πορτ-μπαγκάζ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.