Ντεμπούτο κάνει η ανανεωμένη BMW S 1000 R για το 2021, με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, κινητήρα και αρκετές αλλαγές ακόμα.

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021

BMW S 1000 R 2021

To νέο BMW S 1000 R 2021 είναι γεγονός. Όπως αναμενόταν εδώ και πολύ καιρό, η νέα ενσάρκωση του μοντέλου έφτασε, αφού τόσο το S 1000 RR όσο και το S 1000 XR ανανεώθηκαν ριζικά τα προηγούμενα έτη. Πλέον, το γυμνό μοντέλο είναι εντελώς νέο και είναι η ώρα να το δούμε αναλυτικά.
 
Ο ολοκαίνουργιος τετρακύλινδρος κινητήρας είναι βασισμένος σε αυτόν του S 1000 RR και, για την περίσταση, αποδίδει 165 ίππους και 11,6 kgm ροπής, στις 11.000 και 9.250 στροφές αντίστοιχα. Φυσικά, το μοτέρ είναι εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5 και φέρει νέο σύστημα εξάτμισης, ενώ η 4η, 5η και 6η σχέση του κιβωτίου είναι μακρύτερες για μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου σε συνθήκες cruising. Η BMW δηλώνει ότι τουλάχιστον 8,1 kgm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 στροφές, με τον αριθμό να ανεβαίνει στα 9,2 στο διάστημα 5.500-12.000 στροφών. Παράλληλα, ανανεωμένο είναι ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα (MSR).
 
Πλήρως νέο είναι το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, που δηλώνεται σημαντικά ελαφρύτερο και συνεργάζεται με επίσης νέο ψαλίδι, αμφότερα βασισμένα στην S 1000 RR. H πίσω ανάρτηση είναι τύπου Full Floater, όπως και στην περίπτωση του Superbike μοντέλου. Σύμφωνα με την BMW, το μοντέλο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας χάνοντας 6,5 κιλά και πέφτοντας κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 200 κιλών (199 στεγνό). Παράλληλα, η σχεδίαση του πλαισίου βοηθά και στην βελτίωση της εργονομίας προς τον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να έχει τα γόνατα του σε καλύτερη θέση.
 
Νέα είναι η οθόνη TFT των 6,5 ιντσών που πλέον θα εξοπλίζει το μοντέλο, ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν και φώτα Headlight Pro, που προσαρμόζονται στο εσωτερικό της στροφής. Το μοντέλο αποκτά επίσης νέο αισθητήρα IMU 6 αξόνων, που συνεργάζεται με την σουίτα ηλεκτρονικών, η οποία περιλαμβάνει: ABS Pro με λειτουργία υπό κλίση, Traction Control, 3 χαρτογραφήσεις ισχύος, έλεγχο σούζας και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια.
 
Στον προαιρετικό εξοπλισμό, διατίθεται το πακέτο Riding Modes Pro, το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα MSR, ρυθμιζόμενη παρεμβατικότητα ελέγχου σούζας, Launch Control, περιοριστή ταχύτητας στο pit lane και Hillstart Control Pro. Ακόμα, προαιρετικά διαθέσιμο θα είναι το σύστημα Quickshifter.
 
Νέα είναι επίσης η βασική επιλογή χρωματισμού του μοντέλου, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρωματικούς συνδυασμούς.

 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9