net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τα τρία λίτρα που χάνει σε χωρητικότητα η δεξιά βαλίτσα οφείλονται στο σκάψιµο που έχει για την εξάτµιση.

Μάλλον δεν έχει τις πιο σέξι καµπύλες του κόσµου, αλλά κάνει εξαιρετικά την αεροδυναµική της δουλειά.

Ανεση – Εργονοµία

Πλαίσιο και θέση οδήγησης παραµένουν τα ίδια, καθώς τα µόνα που αλλάζουν είναι στοιχεία του εξοπλισµού του. Αυτά ωστόσο κάνουν σηµαντική διαφορά.Ξεκινάµε από την Touring ζελατίνα, η οποία καλύπτει µια ικανοποιητική επιφάνεια και προσφέρει άξια αεροδυναµική προστασία. Κάνει δηλαδή τη δουλειά της και µε το παραπάνω.

Συνεχίζουµε µε τις αυθεντικές σκληρές βαλίτσες του V-Strom (και τις βάσεις τους), που αναβαθµίζουν την τουριστική πρακτικότητα µε 26 λίτρα αποθηκευτικού χώρου δεξιά και 29 λίτρα αριστερά.

Για την προστασία σηµειώνουµε
κάγκελα και ποδιά για την κάλυψη του κινητήρα και των πλαστικών, χούφτες για τα χέρια του αναβάτη, αλλά και το κοµψό επίσηµο tank pad. Η χρησιµότητα των προαναφερθέντων νοµίζουµε πως είναι γνωστή σε όλους.

Πάµε τώρα στην οµορφιά για να συναντήσουµε εξαρτήµατα όπως το κ
άλυµµα αλυσίδας µε το σκαλιστό λογότυπο V-Strom, καθώς και τα φλασάκια LED µπροστά και πίσω.

Ακόµη υπάρχει και ένα
σετάκι αυτοκόλλητων διακοσµητικών για το µπροστινό µέρος σε ασηµί χρώµα, µε εµφανή οπτική διαφορά στα πλαϊνά του προβολέα και στο µπροστινό φτερό.

Για το τέλος αφήνουµε αυτό που όλοι προσέχουν πρώτο, την εξάτµιση. Αρχικά το
ανθρακονηµάτινο τελικό προσθέτει πόντους στην εµφάνιση, αλλά εξίσου ωφέλιµο αποδεικνύεται και ηχητικώς, ταιριαστό και πειστικό για έναν V2 του λίτρου. Τα κέρδη του συνεχίζονται µε το χαµηλό βάρος, κάτι άµεσα εµφανές σε ένα εξάρτηµα µακριά από το κέντρο βάρους, όπου η µάζα του έχει πιο εµφανή επίδραση στη συµπεριφορά της µοτοσυκλέτας.Φυσικά, το ανθρακονηµάτινο κανονάκι της Yoshimura δεν περιορίζεται σε αυτά, καθώς επιδρά ευεργετικά και στην απόδοση του κινητήρα.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ