net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Εξαιρετικό το μπροστινό φρένο της Brembo, πραγματική αναβάθμιση για τη Royal Enfield.

Τα αμορτισέρ της Paioli δείχνουν πολύ όμορφα και δουλεύουν καλά, μα έχουν πάρα πολύ μικρή διαδρομή με αποτέλεσμα να τερματίζουν στις λακκούβες.

Οδηγώντας

Η εκκίνηση του Continental GT πλέον είναι μια απλούστατη διαδικασία. Στον ζεστό καιρό που έγινε η δοκιμή δε χρειάστηκε καν η χρήση του χειροκίνητου τσοκ (!), ενώ εξίσου εύκολα παίρνει και με τη μανιβέλα, χάρη στον αυτόματο αποσυμπιεστή. Αφού πάρει μπροστά, περιμένεις μισό λεπτό για να ανεβάσει θερμοκρασία και ξεκινάς.
Η επιτάχυνση είναι αργή και ελαστική, ανοίγεις από το ρελαντί και απολαμβάνεις τράβηγμα δίχως σκορτσάρισμα από πολύ χαμηλά με ηχητική συνοδεία από πειστικές πιστονιές.
Ο κόσμος του κυριαρχείται από διψήφιες ταχύτητες, καθώς κάθε μέτρο που καλύπτει είναι μια απόλαυση. Τα 110 χ.α.ώ. έρχονται γρήγορα στο κοντέρ και εκεί βρίσκεται το πιο γλυκό σημείο λειτουργίας του. Με αυτήν την ταχύτητα και το στροφόμετρο ανάμεσα στις 3.500 και 4.000 σ.α.λ. μπορείς να γυρίσεις τον κόσμο απροβλημάτιστα και απολαυστικά. Επιχειρώντας να πας πιο γρήγορα οι κραδασμοί από τον κινητήρα πολλαπλασιάζονται απότομα και στα 130 οι ενδείξεις των οργάνων έχουν γίνει θολές. Δεν αξίζει τον κόπο να το ζορίζεις μέχρι αυτές τις στροφές, παρότι τα κόκκινα στο στροφόμετρο αρχίζουν στις 5.500.
Αυτό που με εντυπωσίασε ωστόσο περισσότερο στο Continental GT είναι η συμπαγής του αίσθηση. Το πλαίσιο είναι σοφά ζυγισμένο προς την ουδετερότητα, το σύνολο δείχνει κοντό και ευέλικτο και ακολουθεί το σώμα του αναβάτη του πειθήνια. Κοιτάς και μπαίνεις στη στροφή, κάθεται στη γραμμή του, συχνά θα σε κάνει να θες κι άλλο γκάζι μέσα στη στροφή, περισσότερο απ’ όσο υπάρχει διαθέσιμο.
Οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ καλά υπό φυσιολογικές συνθήκες, με ένα δυσάρεστο σύμπτωμα να αφορά τις συναντήσεις με λακκούβες καθώς η αδικαιολόγητα μικρή διαδρομή πίσω  (80 χλστ) οδηγεί σε άκομψα κοπανήματα. Ωστόσο,  όσο ο δρόμος είναι καλός σου δίνουν όλη την εμπιστοσύνη να στρίψεις με ασφάλεια. Στα όριά τους θα δώσουν ανεπιθύμητες πλεύσεις, κάτι που δεν θεωρείται σοβαρό παράπτωμα αφού ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας σε καμία περίπτωση δε σε ψήνει να τη δεις “streetfighter”.
 Άριστα παίρνουν τα φρένα του Continental GT, έχοντας αίσθηση, προοδευτικότητα και όση δύναμη χρειάζεται για τον ήρεμο χαρακτήρα του.

 

ROYAL ENFIELD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ