Τι είναι το CB 650F; Θα λέγαμε το αποτέλεσμα της ένωσης ενός Hornet και ενός CBF 600. Τα δύο αυτά μοντέλα αντικαθιστώνται με μια μοτοσικλέτα η οποία συγκεντρώνει και ισορροπεί τα χαρακτηριστικά τους. Στη σέλα του θα βρουν την μοτοσικλετιστική τους Ιθάκη, νέοι αναβάτες που θα κάνουν το άλμα υπέρβαση προς τα μεγαλύτερα κυβικά, πεπειραμένοι που μετά από μια ανάπαυλα επιστρέφουν στους δύο τροχούς, οδηγοί που αλλάζουν κατηγορία, προερχόμενοι από τα scooter και τα On-Off. Μπορεί το CB 650F να μην “δείχνεται” όσο οι ανταγωνιστικές του προτάσεις, είναι όμως πολύ καλά μελετημένο και ουσιώδες, υπερκαλύπτοντας τις απαιτήσεις το μέσου αναβάτη της κατηγορίας. Μια μοτοσικλέτα που φέρει ατόφια την φημισμένη “ομοιογένεια της Honda”, ικανή να σταθεί με αξιώσεις, σε οτιδήποτε και αν της ζητήσει κανείς.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
67X46 |
Συμπίεση (:1) |
11,4:1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
87/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,4/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,3 |
Κατανάλωση (λίτρα / 100 χλμ.) |
5,4 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
225 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
208 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Δύο δοκών, ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι 41χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
127 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό Π |
180/55-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2110 |
Πλάτος (χλστ.) |
775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ν/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν /Υ |
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr