net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

“Σφιχτή” η λειτουργία των αναρτήσεων χωρίς όμως αντίκτυπο στην άνεση. Το πιρούνι λειτουργεί αρκετά καλά και υποστηρίζει τις όποιες “σβέλετες” διαθέσεις του οδηγού. Άψογα τα φρένα, εξαιρετικό το ABS.

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

Απλά τα πράγματα σε αυτούς τους τομείς. Αυτό δεν είναι κατ ανάγκη κακό, αρκεί να μην υπάρχει υστέρηση στο δρόμο, κάτι που θα το εξετάσουμε στο οδηγικό κομμάτι. Η Honda έχει εγκαταλείψει την λογική της μονής ραχοκοκαλιάς που εφαρμοζόταν στα Hornet και CBF (τα μεσαία γυμνά της δηλαδή) και στο CB 650F, βρίσκουμε ένα πλαίσιο δύο δοκών, κατασκευασμένο από ατσάλι, με μη – αφαιρούμενο υποπλαίσιο από το ίδιο υλικό. Ένα συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ., χωρίς ρυθμίσεις και με διαδρομή 120 χλστ., έχει τοποθετηθεί μπροστά, ενώ μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου  και με διαδρομή 127 χλστ., συμπληρώνει την εικόνα των αναρτήσεων. Σε ότι αφορά στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ.με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονός δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνθέτουν το σύστημα πέδησης, το οποίο ελέγχεται από μονάδα ABS. Τέλος στις αλουμινένιες ζάντες 6 μπράτσων, εφαρμόζονται λάστιχα διαστάσεων 120/70-17” και 180/55-17”. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ