• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαφορετικές επιλογές σε σχέση με το 850. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό και ο τροχός είναι 19 ιντσών. Κοινό το πακέτο των φρένων.

Το Monoshock αμορτισέρ ρυθμίζεται ηλεκτρικά σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 

Οι μηχανικοί επανεξέτασαν το πλαίσιο, σε αυτή την τελευταία γενιά των F-GS και πορεύτηκαν με ένα ατσάλινο monocoque τύπου γέφυρας, με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του. Το καινοτόμο πλαίσιο έχει αυξημένη ακαμψία στρέψης και σταθερότητα και χαρίζει βελτιωμένο χειρισμό. Στο εμπρός μέρος, αντί για το ανεστραμμένο πιρούνι που συναντάμε στο F 850, τη θέση του έχει πάρει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών, το οποίο συνεισφέρει στη μείωση του κόστους. Στο πίσω μέρος, δεν έχουμε καμία διαφοροποίηση, με το πίσω monoschock αμορτισέρ να διαθέτει ηλεκτρική λειτουργία. Ίδια εικόνα και στα φρένα, με τις δαγκάνες της Brembo, διπίστονη μπροστά και μονοπίστονη πίσω, να συνεργάζονται με δίσκους 305 και 265 χιλιοστών αντίστοιχα.  Το ABS Pro ενισχύει τα αποθέματα ασφαλείας για τον αναβάτη. Ο εμπρός τροχός 19 ιντσών φοράει ένα φαρδύτερο ελαστικό 110/80 σε σύγκριση με το λεπτότερο 90/90 του F850GS, δίνοντας στο F750GS μια αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας από το μπροστινό του άκρο. 

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ