• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αυτά είναι τα σχέδια που συνδέονται με την πιθανή Curtiss Ares.

Αυτά είναι τα σχέδια που συνδέονται με την πιθανή Curtiss Ares.

Αυτά είναι τα σχέδια που συνδέονται με την πιθανή Curtiss Ares.

Curtiss: Κατοχυρώνει κι άλλη ηλεκτροκίνητη

 

Σχέδια πατέντας για μια ακόμα νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, φαίνεται να έχει κατοχυρώσει η Curtiss. Δείτε περισσότερα.

Η Curtiss, η εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών που προέκυψε από την πρώην Confederate Motorcycles, συνεχίζει να εργάζεται πάνω σε νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες καταθέτοντας διαρκώς πατέντες. Μετά λοιπόν από την Zeus και την «θεωρητική» V8 που είδαμε πριν λίγες ημέρες, να τα νέα σχέδια, ενός μοντέλου που ίσως ονομάζεται «Ares» (από το όνομα του θεού του πολέμου, φυσικά).  

Προσέξτε τα σχέδια. Οι «διαβασμένοι» θα προσέξουν αμέσως την ομοιότητα του κεντρικού μηχανικού εξαρτήματος, με τους οριζόντιους μονοκύλινδρους κινητήρες της Moto Guzzi από το παρελθόν (η ακόμα και με… βιομηχανικό ηλεκτρικό μοτέρ, θα λέγαμε εμείς). Στην πράξη το σχέδιο έχει αρκετό ενδιαφέρον. Το κεντρικό εξάρτημα που θυμίζει μοτέρ είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα είναι η μπαταρία της μοτοσυκλέτας, με τον κινητήρα να τοποθετεται στο πίσω μέρος του πλαισίου.
Ενδιαφέρον έχει επίσης το αντισυμβατικό μπροστινό σύστημα, που θυμίζει Hossack και λειτουργεί με αμορτισέρ, ενώ για το ψαλίδι πίσω το αντίστοιχο αμορτισέρ είναι εμφανέστατο, στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.

Η εμπρός και η πίσω ανάρτηση φαίνεται ξεκάθαρα ότι θα φτιάχνονται από ανθρακονήματα, όπως επίσης και ο λαιμός του τιμονιού. Η σέλα του (μοναδικού) αναβάτη είναι εντελώς διαφορετική από ότι βλέπουμε μέχρι τώρα και θυμίζει… κομμάτι ξύλο, όντας μικρή και στενή –και πιθανόν, άριστα εργονομικά μελετημένη, τουλάχιστον στα χαρτιά.

Στην κάτοψη της μοτοσυκλέτας, βλέπουμε ότι το πλάτος της είναι ιδιαίτερα μικρό και σαφώς μικρότερο από οποιαδήποτε «συμβατική» μοτοσυκλέτα, θυμίζοντας ποδήλατο. Επιπλέον, μπορεί κανείς να διακρίνει ότι τα εμπρός και πίσω «ψαλίδια» και τα φρένα είναι πανομοιότυπα- μια λύση που οδηγεί σε μικρότερο κόστος ανάπτυξης και παραγωγής. Τι είναι λοιπόν αυτό το νέο μοντέλο;

Σύμφωνα με τα ξένα ρεπορτάζ, η «Ares» θα είναι η «μεσαία» μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Curtiss, με αντίστοιχες επιδόσεις και τοποθέτηση στην αγορά, που θα κοστίζει περίπου 22.500 δολάρια, όταν θα κυκλοφορήσει το 2020 (βέβαια μεταξύ μας, αυτή η τιμή δεν είναι και τόσο «μεσαία», μάλλον με «ultra premium» φλερτάρει). Για κάτι περισσότερο, μάλλον πρέπει να περιμένουμε ακόμα. 
 

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ