Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

Η ραχοκοκαλιά του Ελέφαντα είναι το Α και το Ω για να μπορέσει να κουβαλήσει όλο αυτό τον όγκο, για αυτό η CFMOTO είναι εξοπλισμένη με ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό υποπλαίσιο, ζυγίζοντας συνολικά 16 κιλά και μαζί με το πίσω ψαλίδι αλουμινίου δημιουργούν ένα άκαμπτο σύνολο προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα. Τα 231 κιλά που είναι με πλήρης υγρά δεν θα δυσκολέψουν ιδιαίτερα σε επιτόπιες μανούβρες και ελιγμούς διηθήσεων ανάμεσα από άλλα οχήματα. Για την αποφυγή ταλαντώσεων του τιμονιού χρησιμοποιείται stabilizer, ενώ οι αναρτήσεις της KYB το εξοπλίζουν μπροστά με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι ως προς την απόσβεση επαναφοράς, προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση συμπίεσης με διαδρομή 160 χιλιοστά. Η πίσω ανάρτηση έχει διαδρομή 150 χιλιοστά όπου ρυθμίζεται ως την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Ικανοποιητικές είναι οι τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός με 2 δίσκους των 320 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε έναν δίσκο των 260 χιλιοστών και μία διέμβολη δαγκάνα με την υπογραφή της J.Juan αμφότερα. Η συμβολή των ακτινωτών τροχών με τους 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, όπου σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης τα Michelin Anakee Adventure 2ct προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και απόδοση σε μεικτής χρήσης τερέν. Συναντάμε ρυθμιζόμενες μανέτες και στον τομέα της ασφαλείας το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά την διάρκεια της στροφής, το λεγόμενο Cornering ABS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά