Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η απόσταση της σέλας από το έδαφος, η θέση των μαρσπιέ και η απόσταση του τιμονιού από τη σέλα, δημιουργούν φυσικές γωνίες που δεν θα κουράσουν τον αναβάτη κατά την οδήγηση  και, ίσα-ίσα, θα του δώσουν ένα βολικό «πιλοτήριο» για το χειρισμό της 450NK.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Η σέλα του αναβάτη βρίσκεται στα 795mm και για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι μεγάλη και άνετη, όμως δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τη σέλα του συνεπιβάτη που πρακτικά αποτελείται από ένα μικρό κάλυμμα πάνω στο πλαστικό της ουράς, με ελάχιστη ποσότητα αφρώδους.
 
Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια οθόνη TFT 5”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας, η οποία έχει και διαφορετικές λειτουργίες εμφάνισης, όλες τους όμως είναι πληρέστατες ως προς τις πληροφορίες που διαθέτουν στον αναβάτη. Ο χειρισμός της γίνεται από τους διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού, με το μενού και την πλοήγηση να είναι απλά και κατανοητά. Τέλος, το 450NK διαθέτει θύρα τύπου C/Type A για την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.
 

Σελίδα 1Best Moto By LS2: CFMOTO 450NK
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά