Aνετη η σέλα για τον οδηγό, με το Pulsar να προσφέρει αρκετό χώρο για να βολευτούν και οι ψηλοί.

Εντυπωσιακή και η ουρά της μοτοσικλέτας με το χωροδικτύωμα στην βάση της πνακίδας να κλέβει την παράσταση. Ανετη και η σέλα του συνεπιβάτη, εργονομικά τοποθετημένες οι χειρολαβές στήριξης του.

Aνεση – Εργονομία

Όπως αναφέρθηκε και στην προηγούμενη παράγραφο, το Pulsar δεν φαίνεται διατεθειμένο να θυσιάσει την άνεση ή την εργονομία προς χάριν ανούσιων εντυπωσιασμών. Στη σέλα του, θα βολευτούν βραχύσωμοι αλλά και πολύ ψηλοί αναβάτες, καθώς οι πρώτοι δεν θα έχουν πρόβλημα στο «κουμάντο» της μοτοσικλέτας λόγο της πολύ ελαφριάς της αίσθησης και οι δεύτεροι, θα βρουν άνετα τοποθετημένα τα μαρσπιέ και  πολύ χώρο για τα γόνατα τους στις εσοχές του ρεζερβουάρ.

Παράπονο δεν θα εκφραστεί ούτε από τον συνεπιβάτη, καθότι τα μαρσπιέ του βρίσκονται σε νορμάλ για τα δεδομένα της κατηγορίας ύψος,  το τμήμα της σέλας που του αναλογεί είναι μεγάλο και άνετο, ενώ έχει στην διάθεση του και δύο χειρολαβές για στήριξη. Συνεχίζοντας στα του οδηγού, η πληροφόρηση του γίνεται μέσω ένα πίνακα που συνδυάζει ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις. 

Αναλογικό κοντέρ στο κέντρο και ψηφιακή οθόνη στα δεξιά με ταχύμετρο, ολικό και μερικούς χιλιομετρητές. Εντός του στροφόμετρου βρίσκεται ψηφιακή ένδειξη της στάθμης βενζίνης, ενώ το σύνολο ολοκληρώνεται με μια σειρά ενδεικτικών λυχνιών στα αριστερά και shift light (!) στην πάνω δεξιά γωνία του πίνακα. Θα έλεγε κανείς ότι αυτό είναι υπερβολή, αλλά για ένα μοτέρ που ανεβάζει γρήγορα στροφές και μπαίνει συχνά στο κόκκινα, ίσως τελικά να έχει νόημα. 

Συνεχίζοντας στους διακόπτες και στα χειριστήρια, το… layout τους είναι νορμάλ, ενώ η χρήση τους δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εργονομικές εκπλήξεις. Το γεγονός, όμως, ότι οι διακόπτες φωτίζονται, είναι κάτι που δεν το συναντάς εύκολα ακόμα και σε μοτοσικλέτες πολλαπλάσιας τιμής και luxury κατηγοριών. Μια ευχάριστη -αν μη τι άλλο- προσθήκη στο Pulsar!