Μετά την δοκιμή του Pulsar 200 το «Γιατί όχι;» τριγυρνούσε ως βασανιστικό ερώτημα στο μυαλό μας, πασχίζοντας να βρούμε λόγω επαγγελματικής υποχρέωσης, κάτι το μεμπτό. Ηττηθήκαμε. Τώρα, λοιπόν, το «Γιατί όχι;» το θέτουμε σαν απάντηση σε όλους εσάς, που έχετε, λόγω προκαταλήψεων και άλλων λόγων, οποιουδήποτε είδους ενδοιασμούς και αμφιβολίες. «Να το αγοράσω;» ρωτάτε… «Γιατί όχι;», απαντάμε... και το τεκμηριώνουμε κιόλας, στην δοκιμή που ακολουθεί.
Πρώτα απ`όλα ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Οι εποχές έχουν αλλάξει, οι αναπτυσσόμενες αγορές -κατά πως λέγονται- «τρέχουν» με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και οι εταιρείες που μετέχουν σε αυτές δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτό που φαντάζεται κάποιος ανυποψίαστος. Ας πάρουμε για παράδειγμα την Bajaj... Είναι η τέταρτη σε μέγεθος κατασκευάστρια στον κόσμο, που δημιουργεί δίτροχα και τρίτροχα, με έδρα το Pune των Ινδιών. Τέταρτη, στον κόσμο, το ξαναγράφουμε για να σας εντυπωθεί. Η Bajaj, ξεκίνησε πριν δέκα χρόνια μια συνεργασία με την KTM… Οι Ινδοί ανέλαβαν να διεισδύσουν τα αυστριακά μοντέλα στην τεράστια αγορά τους και η KTM ως αντάλλαγμα τους προσέφερε τεχνογνωσία.
Πολύ γρήγορα, όμως, οι δεσμοί τους έγιναν πολύ πιο στενοί, συμμετέχοντας αμφότεροι στην εξέλιξη μοτοσικλετών μικρού κυβισμού, ενώ η Bajaj ανέλαβε και την κατασκευή τους. Πλέον, η Bajaj κατέχει το 48% (που πάει για 49%...) της KTM. Αυτή είναι εν τάχει, η ιστορία μέχρι σήμερα… Το Pulsar λοιπόν, αποτελεί τρόπον τινά καρπό αυτού του «γάμου», έχει πολύ KTΜ γονίδιο στο DNA του, καθότι ο κινητήρας του είναι αυτός του Duke 200, ενώ η Bajaj έχει φροντίσει για όλα τα υπόλοιπα. Πάμε να δούμε, λοιπόν, ποιο είναι το αποτέλεσμα...