Συμβατικό πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις μπροστά και “απλά” φρένα. Αλλοι θα ήθελαν telelevar (ε όχι και εδώ ρε παιδιά!) και άλλοι ακτινικές και USD με 47,6 διαφορετικές ρυθμίσεις. Ρετρό είπαμε! Σε όλα του.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Κανένα από τα μοντέλα της σειρά των R nine T δεν φέρει εναλλακτικό telever μπροστινό σύστημα και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ύπαρξη… κανονικού πλαισίου, το οποίο είναι ατσάλινο, με εμφανή χαρακτηριστικά χωροδικτυώματος στο εμπρόσθιο τμήμα του. Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι λοιπόν μπροστά με διάμετρο 43 χλστ., paralever πίσω (ε δεν θα τα αλλάξουμε και όλα!) με μονό αμορτισέρ της Sachs ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. 

    Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω μονό δίσκο διαμέτρου 265 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα. «Πού είναι το USD πιρούνι και οι ακτινικές του R nine T;» θα αναρωτηθούν κάποιοι… προφανώς δε ταίριαζαν με την «seventies» γενικότερη αισθητική και το «Racer» είναι μια μοτοσικλέτα που δίνει πολύ σημασία σε αυτή!