• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

BMW HP2 Megamoto: Ο Boxer στα...τρελότερά του!

 

Ένα «πείραμα» από την BMW, που έχωσε τον θηριώδη boxer σε μια supermotard μοτοσυκλέτα, προκαλώντας διχασμό στους αναβάτες και παράνοια σε όσους κατάφεραν να την οδηγήσουν!

Το 2007, η BMW είχε ήδη εδραιώσει την κυριαρχία της στις μεγάλες on-off με την R1200GS, που τότε μέτραγε μόλις 3 χρόνια παρουσίας, όμως φαίνεται πως μια «φαγούρα», που λέμε με απλά λόγια, είχε πιάσει τους μηχανικούς της για μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων και fun-to-ride όπως καμία άλλη. Το σχέδιο περιελάμβανε την χρήση του κινητήρα Boxer των 113 ίππων από την R1200GS, σε μία... supermotard μοτοσυκλέτα! Σας φαίνεται τρελό; Σε πολλούς είχε φανεί επίσης, πριν 12 χρόνια. Το αποτέλεσμα όμως του αποστόμωσε όλους!

Πράγματι, το 2007 η BMW παρουσίασε την HP2 Megamoto. Επρόκειτο για μια Hypermotard μοτοσυκλέτα –δηλαδή, supermotard βάση με μεγάλου κυβισμού κινητήρα-, αφού έφερε τον Boxer των 1.200 κυβικών, μαζί με τον άξονα μετάδοσης του, που εξυπηρετούσε και ως ψαλίδι. Η εμφάνισή της ήταν «γνήσια» motard: Δεν ήταν ογκώδης και επιβλητική, αλλά στενή, επιθετική, «νεανική» θα έλεγε κανείς, παρέμενε όμως πανύψηλη. Μια μεγάλη αλλαγή για την φιλοσοφία της BMW τότε, ήταν η χρήση πιρουνιού εμπρός, αντί για το γνωστό Telelever, σκοπεύοντας σε αύξηση της αίσθησης προς τον αναβάτη.

Η μοτοσυκλέτα δίχασε με το «καλημέρα σας» τους φίλους της BMW αλλά και τους αναβάτες γενικότερα. Κάποιοι δεν αποδέχθηκαν την «παράξενη» μοτοσυκλέτα από την Βαυαρία, που ήταν πολύ ψηλή, λίγο... άσχημη και σε καμία περίπτωση...καθαρόαιμη BMW! Αλλοι ωστόσο, είδαν τον «αέρα της αλλαγής» στο HP2 Megamoto, μια πιο σπορ και δυναμική πλευρά της «συντηρητικής» BMW που έβγαινε στο προσκήνιο (και θα κορυφωνόταν αργότερα, με την παρουσίαση της S1000RR το 2009).

Κάθε προβληματισμός, σχολιασμός αλλά και επιφυλακτικότητα, σταμάτησε όταν κυκλοφόρησαν τα αποτελέσματα από τις δοκιμές της εποχής. Η Megamoto ήταν απίστευτα δυνατή, πολύ διασκεδαστική και τρομερά γρήγορη. Ο Boxer με την χαρακτηριστική ροπή του έκανε θαύματα στις χαμηλές στροφές και το στήσιμο της Megamoto εξασφάλιζε κορυφαία συμπεριφορά σε κάθε δρόμο! Εμπόδιο για μια ευρύτερη διάδοση της, όμως, για την εποχή εκείνη, στάθηκε η τιμή της, που χαρακτηρίστηκε ως πολύ υψηλή για μια τέτοια μοτοσυκλέτα.

Η HP2 Megamoto έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2010, όταν και σταμάτησε αθόρυβα. Μπορεί να μην έκανε την εμπορική επιτυχία άλλων μοντέλων της εταιρείας με την «προπέλα», ή  να μην κέρδισε την αποδοχή μεγάλης μερίδας του κοινού, η Megamoto ωστόσο αποτελεί μια μοτοσυκλέτα-παράδειγμα της τεχνογνωσίας της BMW, αλλά και των φαινομενικά ατελείωτων δυνατοτήτων του Boxer…
 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ