H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

H Kawasaki W800 του MRS Oficina.

Αυτό το Kawasaki W800 έγινε ρετρό motocross

Το κλασικό μοντέλο της Kawasaki δέχτηκε μια πολύ εκτεταμένη επέμβαση που το μεταμόρφωσε επιτυχημένα σε vintage motocross! Απολαύστε…

Το Kawasaki W800 είναι ένα πολύ γνωστό retro-classic μοντέλο της Kawasaki και, με την street αισθητική του, σίγουρα έχει το δικό του κενό. Αυτή η μοτοσυκλέτα εδώ, όμως, αποτελεί κυριολεκτικά μεταμόρφωση! Πρόκειται για μια δημιουργία του Πορτογάλου Mario Raphael Soares και του MRS Oficina, σε συνεργασία με την Kawasaki Γαλλίας και μάλιστα, αποτελεί την τελευταία του δημιουργία πριν μετακομίσει την έδρα του στην Πορτογαλία.
 
Η ιδέα πρόσταζε την μετατροπή ενός W800 σε μια μοτοσυκλέτα τύπου motocross, με ρεαλιστικές δυνατότητες εκτός δρόμου. Φυσικά για να το πετύχεις αυτό, η δουλειά που απαιτείται είναι εκτεταμένη και ο Mario ξεκίνησε με επεμβάσεις στο ρεζερβουάρ, μειώνοντας το μήκος του και το πλάτος του, επανατοποθετώντας την αντλία σε ένα βοηθητικό τεπόζιτο κάτω από την σέλα.
 
Ο Mario έκανε επίσης ελαφρές επεμβάσεις στο πλαίσιο, προσθέτοντας μια στήριξη για το πίσω φτερό, ενώ η σέλα είναι χειροποίητη και τα πλαϊνά καλύμματα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Τα φτερά είναι επίσης από το ίδιο υλικό, κατασκευασμένα στο χέρι από τον Mario.
 
Στην πίσω ανάρτηση, τοποθετήθηκε ένα νέο aftermarket ψαλίδι αλουμινίου, το οποίο ο Mario έκοψε προκειμένου να μειώσει το μήκος του. Οι βάσεις των αμορτισέρ είναι νέες και επάνω τους βιδώνουν 2 custom Ohlins αμορτισέρ, με μεγαλύτερο μήκος από το εργοστασιακό τους. Στο εμπρός σύστημα, ο Mario τοποθέτησε τις τιμονόπλακες, τον σταυρό τιμονιού και το πιρούνι από μια Kawasaki KX450F.
 
Οι τροχοί διαμέτρου 21 και 18 ιντσών προέρχονται από την Excel και φέρουν κέντρα Talon, ενώ εξοπλίστηκαν με ελαστικά motocross της Bridgestone. Το σύστημα φρένων προήλθε εξολοκλήρου από την Beringer, ενώ το τιμόνι και τα χειριστήρια περιορίστηκαν στα… απολύτως βασικά, μιας και η μοτοσυκλέτα δεν σχεδιάστηκε για χρήση στο δρόμο!
 
Ακόμα, ο κινητήρας των 800 κυβικών εξοπλίστηκε με μια μοναδικής σχεδίασης χειροποίητη εξάτμιση από τον ίδιο τον Mario. Ενσωματώνει σιγαστήρες αλλά και πρόβλεψη για αισθητήρες λάμδα προκειμένου να μην «θυσιάζεται» η σωστή λειτουργία του σύγχρονου κινητήρα. Ο Mario ανέλαβε πλήρως επίσης, το βάψιμο του μοντέλου και το ντύσιμο της σέλας, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι καθηλωτικό!