Aσε το αυτοκίνητο και πιάσε τη μοτοσυκλέτα

Μπορεί το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα να είναι δύο κόσμοι διαφορετικοί, έχουν όμως μια κοινή συνισταμένη, τον οδηγό. Μήπως τελικά οι ανάγκες μας, συντελούν στην ύπαρξη ορισμένων σημείων τομής ανάμεσα στους δύο αυτούς κόσμους;

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι όσοι καταφεύγουν στην αγορά μιας μοτοσυκλέτας, έχουν ήδη στην κατοχή τους ένα αυτοκίνητο. Υπάρχει όμως και ένα ποσοστό οδηγών που θέλει να κάνει αυτή τη μετάβαση και εξαιτίας ορισμένων παραγόντων δεν το τολμά. Ποιες είναι οι αιτίες που τους απωθούν; Ποια είναι τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα που συγκεντρώνει μια τέτοια απόφαση;

Πλεονεκτήματα υπάρχουν και από τις δύο πλευρές και το θέμα είναι ο καθένας να ζυγίσει την κατάσταση. Ένα αυτοκίνητο προσφέρει περισσότερη ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης, ειδικά σε ατυχήματα με μικρές ταχύτητες που τις περισσότερες φορές περιλαμβάνουν μόνο υλικές ζημιές. Μπορεί να μεταφέρει ολόκληρη την οικογένεια , καθώς και τις αποσκευές τους. Είναι επίσης λιγότερο ευάλωτο σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, προσφέροντας προστασία στον οδηγό και τους συνεπιβάτες και έχει μεγαλύτερη αυτονομία, αφού διαθέτει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και δεν απαιτεί συχνούς ανεφοδιασμούς. Είναι περισσότερο άνετα, ειδικά όταν πρόκειται να καλύψετε αρκετά χιλιόμετρα απόστασης σε κάποιο ταξίδι.  

Στον αντίποδα, το κόστος απόκτησης μιας μοτοσυκλέτας είναι μικρότερο, ενώ και το κόστος συντήρησης είναι σημαντικά μειωμένο. Η οικονομία καυσίμου είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που θα σας αποζημιώσει, ειδικά αν κάνετε αρκετά χιλιόμετρα τη μέρα μέσα στην πόλη. Θα σας γλιτώσει από το κυκλοφοριακό κομφούζιο και θα μειώσει τους χρόνους για την μετακίνηση στο αστικό πεδίο με την ευελιξία του και τους ελιγμούς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Το θέμα παρκινγκ που ταλανίζει πολλούς με το αυτοκίνητο, θα πάψει να αποτελεί πρόβλημα. Ακόμα και σε ταξίδι μπορεί να μεταφέρει μερικές αποσκευές, αλλά κάποιος που ταξιδεύει με μοτοσυκλέτα είναι ήδη έτοιμος να ανταλλάξει τις παραχωρήσεις που πιθανόν θα χρειαστεί να κάνει, με την εμπειρία που τελικά αποκομίζει. Ρωτήστε τους φίλους σας που έχουν ταξιδέψει με μοτοσυκλέτα. Σίγουρα θα έχουν κάτι συναρπαστικό να σας πουν. 

Για όποιο λόγο και αν σκέφτεται κάποιος να μεταβεί από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα, είναι σίγουρο ότι η μοτοσυκλέτα αποτελεί ένα διαφορετικό, μαγικό κατά τη γνώμη μας χώρο, που μπορεί από τη μία πλευρά να έχει τους κινδύνους της, αντιτάσσει από την άλλη πλευρά τη διασκέδαση και την ελευθερία να κινείσαι σε δύο τροχούς. 

Εσείς τι λέτε; Πρέπει κάποιος να τολμάει τη μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα; Είναι τελικά τα πλεονεκτήματα της μοτοσυκλέτας αρκετά για προσελκύσουν τους οδηγούς των τεσσάρων τροχών;
 
 

  • ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Οδηγω Αμερικανικη μοτοσυκλετα (δεν χρειαζεται να γραψω μαρκα...) απο μικρος. Στο πρωτο μου ταξιδι, τελη Μαιου, περασα απο δρομους που ειχα περασει χιλιαδες φορες με αυτοκινητο. Κι ομως φιλε μου, οι μυρωδιες της φυσης, ο αερας που με χτυπουσε και αυτο το αισθημα ικανοποιησης οταν εφτασα στον προορισμο μου, δεν συγκρινεται με τιποτα. Ταγμενος μηχανοβιος πλεον απο -20 εως 50 °C...

      5
  • Γιαννης

    Αυτα που λετε για το κοστος αποκτησης συντηρησης μοτο δεν ισχυει (στα υπολοιπα εχετε δικιο) εκτος αν μιλαμε για μτο 125 cc.Οσα δινω για λαστιχα στην μηχανη vstrom 650 ειναι πολυ περισσοτερα απο ολα τα service του αυτοκινητου yaris 1.5.H μηχανη θελει λαστιχα καθε 20000χλμ με κοστος 250ε ενω το αμαξι καθε 15000 χλμ θελει service 120ε και λαστιχα καθε 60000χλμ με κοστος 240ε.Στο ταξιδι η μηχανη καιει 5-6 lt/100 ενω το αμαξι 5-5.5.Το service του v strom ανερχεται στα 60ε /6000χλμ και 160ε/12000χλμ ενω θελει και αλυσογραναζα καθε 40000χλμ με κοστος 160-180ε.Επισης ενα σετ αμορτισερ στο αμαξι κοστιζει200ε ενω μονο το πισω αμορτισερ στην μηχανη 600ε.Οι τιμες που δινω ειναι γενικα αντιπροσωπιας.

      26