LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Διαβάστηκε από 6.296 αναγνώστες (07/10/2025)
Στο σύστημα πέδησης τα πράγματα παραμένουν ως είχαν, με 2 πλευστούς δίσκους 300χλστ εμπρός με διέμβολες δαγκάνες της Brembo κι ένα δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου και φυσικά δικάναλο ABS.
5 Φωτογραφίες »

Στο σύστημα πέδησης τα πράγματα παραμένουν ως είχαν, με 2 πλευστούς δίσκους 300χλστ εμπρός με διέμβολες δαγκάνες της Brembo κι ένα δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου και φυσικά δικάναλο ABS.

Το πλαίσιο του Aprilia Tuareg Rally 660 παραμένει ίδιο με αυτό της βασικής έκδοσης και είναι ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες για ενίσχυση. Είναι πολύ ελαφρύ για τα δεδομένα της κατηγορίας και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα επίτευξης της κατάλληλης ακαμψίας. Χάρη στις αλλαγές που δέχεται η Rally έκδοση το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών έχει πέσει από τα 204 κιλά στα 199, ενώ το ανθεκτικό συγκολλημένο υποπλαίσιο δέχεται εργοστασιακές βάσεις βαλιτσών. Οι αναρτήσεις εξοπλίζονται με νέα ελατήρια με γραμμική έναντι προοδευτικής σταθεράς Κ, κάτι που σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα έχει μικρότερο βύθισμα όταν είναι στατική (sag) και άρα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα χιλιοστά διαδρομής στην πράξη. Αυτό (μαζί με την νέα σέλα) έχει επίσης οδηγήσει στην αύξηση της απόστασης της σέλας στα 913χλστ από το έδαφος, ενώ έχουμε κι ελαφρώς μεγαλύτερη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (>240χλστ). Εμπρός υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba κι ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, αμφότερα με 240χλστ διαδρομής. Στο σύστημα πέδησης τα πράγματα παραμένουν ως είχαν, με 2 πλευστούς δίσκους 300χλστ εμπρός με διέμβολες δαγκάνες της Brembo κι ένα δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου και φυσικά δικάναλο ABS. Τέλος, νέα είναι τα πιο στενά & ελαφριά στεφάνια της Ergal που συνδυάζονται με σαμπρέλα και οι τροχοί 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω έχουν ελαστικά διαστάσεων 21×1.85 και 18×4.00 αντίστοιχα.


Εμπρός υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba κι ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, αμφότερα με 240χλστ διαδρομής.

Εμπρός υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba κι ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, αμφότερα με 240χλστ διαδρομής.

Σελίδα 1Aprilia Tuareg Rally 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MOTORRAD
AUTOAGORA