Στο σύστημα πέδησης τα πράγματα παραμένουν ως είχαν, με 2 πλευστούς δίσκους 300χλστ εμπρός με διέμβολες δαγκάνες της Brembo κι ένα δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα 1 εμβόλου και φυσικά δικάναλο ABS.
Εμπρός υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ της Kayaba κι ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, αμφότερα με 240χλστ διαδρομής.
Οι αναρτήσεις εξοπλίζονται με νέα ελατήρια με γραμμική έναντι προοδευτικής σταθεράς Κ, κάτι που σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα έχει μικρότερο βύθισμα όταν είναι στατική (sag) και άρα υπάρχουν περισσότερα διαθέσιμα χιλιοστά διαδρομής στην πράξη.