EICMA 2024: Aprilia Tuareg Rally
|
• Πιο ψηλή με νέα ελατήρια και ζάντες Ergal
• Νέα ποδιά, φτερό και χούφτες την κάνουν ακόμα πιο χωμάτινη
• Ελαφρύτερη κατά 5kg και κινητήρας Euro5+
• Nέα χρώματα με κόκκινο πλαίσιο και εξοπλισμός, ακόμα και με θερμαινόμενη σέλα
Πιο ψηλή με νέα ελατήρια και ζάντες Ergal
To αγωνιστικό τμήμα της Aprilia (Aprilia Racing) σε συνεργασία με την ομάδα GCorse εξέλιξε την ήδη υπάρχουσα Tuareg μέσα από τη συμμετοχή της στο Italian Motorally Championship με οδηγό τον Jacopo Cerutti και μέσα από αυτήν γεννήθηκε ―και μόλις παρουσιάστηκε― η Tuareg Rally. Από την πρώτη ματιά ξεχωρίζει από το αυξημένο της ύψος, το οποίο οφείλεται στις αναρτήσεις της Kayaba με διαδρομή 240mm. H διαδρομή αυξήθηκε εξαιτίας της αλλαγής των προοδευτικών ελατηρίων με γραμμικά, χάνοντας λίγους πόντους από την άνεση και κερδίζοντάς τους στην προβλεψιμότητα. Επίσης, λόγω της σκληρότητας μειώθηκε το στατικό sag κάνοντάς την έτσι πιο ψηλή. Το μάτι κερδίζουν επίσης και οι νέοι τροχοί με ζάντες της Ergal σε χρυσό χρωματισμό και με πιο στενό σχεδιασμό, φυσικά ακτινωτές και φυσικά με ελαστικά με σαμπρέλες Pirelli Scorpion Rally STR.
Νέα ποδιά, φτερό και χούφτες την κάνουν ακόμα πιο χωμάτινη
Τη χωμάτινη εικόνα της Tuareg Rally συμπληρώνουν το ψηλά τοποθετημένο φτερό και η αλουμινένια προστατευτική ποδιά με μεγαλύτερο πάχος και σε σχήμα που προστεύτει περισσότερο από πέτρες το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας. Αντίστοιχα ενισχυμένο και επανασχεδιασμένο είναι και το προστατευτικό της αλυσίδας. Οι χούφτες παραμένουν πλαστικές, αλλά έχουν μεταλλικό πλαίσιο, ώστε να προστατεύσουν τα χέρια του αναβάτη και τους λεβιέδες από ενδεχόμενη πτώση. Η Aprilia υπόσχεται επίσης βελτιωμένο έλεγχο της μοτοσυκλέτας με τον αναβάτη να κάθεται κατά 20mm ψηλότερα και να έχει στη διάθεσή του ψηλότερο και επανασχεδιασμένο τιμόνι. Ακόμα όμως και σε στάση η Tuareg Rally στέκεται καλύτερα χάρη στο μεγαλύτερο σταντ με το έξτρα μεγαλύτερο επίπεδο στήριξης, το οποίο φροντίζει να μη γέρνει περισσότερο από το βασικό μοντέλο.
Ελαφρύτερη κατά 5kg και κινητήρας Euro5+
Η Tuareg και η Tuareg Rally μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, που παραμένει δικύλινδρος εν σειρά με κυβισμό 659cc. Για το 2025 μεγάλωσαν τα σώματα ψεκασμού από 48mm στα 52mm, ώστε οι μοτοσυκλέτες να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5+ και ο εναλλάκτης διαθέτει νέους μαγνήτες από στοιχεία από σπάνιες γαίες, ώστε να μπορεί έχει υψηλότερη και σταθερότερη απόδοση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ ταυτόχρονα να είναι και λίγο ελαφρύτερος. Ελαφρύτερη είναι και η εξάτμιση με τo τελικό τιτανίου της SC Project (στο βασικό εξοπλισμό της Rally, στον έξτρα του βασικού μοντέλου), που σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αλλαγές μειώνουν το βάρος της Tuareg Rally στα 199kg (από τα 204kg του βασικού μοντέλου).
Nέα χρώματα με κόκκινο πλαίσιο και εξοπλισμός, ακόμα και με θερμαινόμενη σέλα
Σχεδιαστικά οι νέες Tuareg (πέρα από την πιο χωμάτινη όψη της Rally) ξεχωρίζουν από τον ελαφρώς πιο απλοποιημένο στη σχεδίαση προβολέα ο οποίος διατηρεί τη δομή των τριών, σε σειρά τοποθετημένων, φωτιστικών σωμάτων, αλλά τώρα διαθέτει πιο «καθαρές» γραμμές και έχει απωλέσει το «χείλος» στην κάτω πλευρά του. Η Tuareg Rally θα διατίθεται και σε δύο επιπλέον χρωματισμούς, Tornado Green και Hailstorm White, οι οποίοι θα συνδυάζονται με πλαίσιο βαμμένο σε κόκκινο χρώμα. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, χαρακτηριστικό είναι ότι τα αξεσουάρ της Rally θα μπορούν να φορεθούν και εκ των υστέρων στη βασική, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό και των δύο υπάρχουν σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών (TPMS), ανετότερη σέλα σε τρία ύψη, θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα και η πλατφόρμα Aprilia MIA, που αφενός ελέγχει τα αξεσουάρ αυτά και αφετέρου φροντίζει τη συνδεσιμότητα της μοτοσυκλέτας με smartphone μέσω bluetooth (για έλεγχο κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής από διακόπτη στο αριστερό γκριπ και έξτρα πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα στην ειδική εφαρμογή στο τηλέφωνο).