Adventure μέχρι 200 κιλά που πάνε άνετα στο χώμα
- Ζυγίζουν μέχρι 200 κιλά με άδειο ντεπόζιτο.
- Ανήκουν στην Α κατηγορία και βγάζουν πάνω από 70 ίππους.
- Εξοπλίζονται με ακτινωτές ζάντες 19” ή 21”
- Έχουν διαδρομή μπροστινής ανάρτησης τουλάχιστον 200mm.
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Μέχρι 200 κιλά με άδειο ντεπόζιτο
Όταν κάποιος θέλει να βγάλει τη μοτοσυκλέτα του στο χώμα, το βάρος αρχίζει και αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ρόλο από ότι στη άσφαλτο. Φυσικά δεν μιλάμε μόνο για στρωμένο, πατημένο και εύκολο χωματόδρομο, όπου ακόμα και μια Street μοτοσυκλέτα μπορεί με λίγη προσοχή να διασχίσει, αλλά αναφερόμαστε σε λίγο πιο απαιτητικά τεραίν, όπως νεροφαγώματα, πέτρες και μονοπάτια. Εκεί λοιπόν, το βάρος (αλλά και η κατανομή του) παίζουν τεράστιο ρόλο στο πως μπορεί ένας αναβάτης να ανταπεξέλθει και – το κυριότερο – να ευχαριστηθεί τη διαδρομή. Έτσι αποφασίσαμε να μαζέψουμε τις Adventure μοτοσυκλέτες που έχουν βάρος (χωρίς καύσιμα) κάτω από 200 κιλά, ένα σημείο ορόσημο, τόσο στον πραγματικό κόσμο, όσο και στο μυαλό των περισσοτέρων.
Μοντέλο | Βάρος | Ιπποδύναμη | Απόσταση από το έδαφος | Διαδρομή Αναρτήσεψν (Εμπρός/Πίσω) | Τιμή |
---|---|---|---|---|---|
Aprilia Tuareg 660 | 190,6 | 80 | 240 | 240/240 | 12.290 |
Yamaha Tenere 700 Rally | 191 | 73,7 | 240 | 210/200 | 13.200 |
Yamaha Terere 700 | 193 | 72,3 | 240 | 210/200 | 11.600 |
Yamaha Tenere 700 Extreme | 193 | 72,3 | 260 | 230/220 | 12.500 |
Honda Transalp 750 | 195,5 | 90,5 | 210 | 200/190 | 11.500 |
KTM 790 Adventure | 199 | 95,1 | 233 | 200/200 | 11.750 |
KTM 890 Adventure | 200 | 104,6 | 233 | 200/200 | 16.300 |
Αποδίδουν πάνω από 70 ίππους
Εύκολα θα βρούμε αρκετές Adventure μοτοσυκλέτες να ζυγίζουν κάτω από 200 κιλά και για αυτό αποφασίσαμε σε αυτό το άρθρο να συμπεριλάβουμε μόνο μοτοσυκλέτες της Α κατηγορίας. Στο μέλλον θα ακολουθήσει σίγουρα και άρθρο για τις Α2 Adventure, όμως εκεί το «όριο των κιλών» θα πρέπει να κατέβει αρκετά – για να έχει κάποιο νόημα η σύγκριση. Έτσι εδώ έχουμε μόνο μοτοσυκλέτες που ξεπερνάνε το όριο της A2 κατηγορίας (35 Kw, ήτοι 46,9 ίπποι) και που μάλιστα αποδίδουν και αρκετά παραπάνω ίππους κάνοντας πράγματα λίγο πιο απαιτητικά και ξεχωρίζοντας 5 μοντέλα από όλα τα υπόλοιπα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με ακτινωτές ζάντες 19” ή 21”
Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό είναι η διάμετρος της μπροστινής ζάντας, αλλά και το υλικό κατασκευής. Η γενική παραδοχή είναι ότι ένας μπροστινός τροχός 21” είναι ο καλύτερος για το χώμα, ενώ ο 19άρης είναι μια «μεσοβέζικη» λύση ανάμεσα στον φουλ χωμάτινο 21” και στον «ασφάλτινο» 17”. Ακόμη, για την είσοδο στο χώμα καλύτερες είναι οι ακτινωτές ζάντες, λόγω της παραπάνω ευκαμψίας που προσφέρουν σε σχέση με αυτές του κράματος αλουμινίου. Αυτό και πάλι μπορεί να κάνει τη διαφορά όχι τόσο στον στρωτό και εύκολο χωματόδρομο, αλλά εκεί που τα πράγματα αρχίζουν να «ζορίζουν». Έτσι, κριτήριο για την επιλογή των μοτοσυκλετών αυτού του άρθρου ήταν και το να έχουν ακτινωτές ζάντες και μεγάλο μπροστινό τροχό.
Διαδρομή μπροστινής ανάρτησης τουλάχιστον 200mm
Τέλος, η διαδρομή των αναρτήσεων παίζει τεράστιο ρόλο στις Off-Road δυνατότητες κάθε μοτοσυκλέτας. Αν το πιρούνι τερματίζει με την παραμικρή ανωμαλία τότε σίγουρα αυτή η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να σου προσφέρει κάτι σε μια χωμάτινη διαδρομή, όπου θα πρέπει να κάνει υπερωρίες, είτε σε βαθύτερες ανωμαλίες είτε σε άλματα. Έτσι, ορίσαμε ως κατώτερο όριο για την εισαγωγή σε αυτό το άρθρο, μια μοτοσυκλέτα να έχει τουλάχιστον 200mm διαδρομή μπροστά και αντίστοιχα να υπάρχει μια μεγάλη διαδρομή πίσω. Φυσικά, τα προαναφερθέντα στοιχεία δεν είναι τα μοναδικά που ορίζουν τις δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας στο χώμα, καθώς η κατανομή του βάρους, η εργονομία της όρθιας θέσης οδήγησης και πολλοί ακόμα παράγοντες όπως η ίδια η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, μπορούν να δώσουν μια καλύτερη εικόνα για το τι μπορεί να κάνει μια μοτοσυκλέτα στο χώμα. Και φυσικά – ίσως το πιο σημαντικό – είναι οι ίδιες οι ικανότητες του αναβάτη, όταν σταματάει η άσφαλτος και ξεκινάει η …λάσπη.