Aprilia Shiver
900 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά
|
---|---|
Τύπος κινητήρα |
Aprilia V90 Διαμήκης 90° V-twin κινητήρας, 4-χρονος, υδρόψυκτος, διπλός εκκεντροφόρος επικεφαλής με μεικτό σύστημα χρονισμού γραναζιού/καδένας, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο |
Καύσιμο |
Αμόλυβδη βενζίνη |
Διάμετρος και διαδρομή |
92 x 67,4 mm |
Συνολικός κυβισμός κινητήρα |
896,1 κ.εκ. |
Σχέση συμπίεσης |
11,5:1 |
Μέγιστη ισχύς στον στροφαλοφόρο άξονα |
70 kW (95,2 HP) στις 8.750 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή στον στροφαλοφόρο άξονα |
90 Nm (9,17 kgm) στις 6.500 σ.α.λ. |
Σύστημα καυσίμου |
Ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα με λειτουργία Ride-by-wire με 3 χαρτογραφήσεις (Sport, Touring, Rain) |
Ανάφλεξη |
Ψηφιακή ηλεκτρονική, ενσωματωμένη με το σύστημα ψεκασμού. |
Εκκίνηση | Hλεκτρική |
Εξάτμιση |
100% από ανοξείδωτο χάλυβα 2 σε 1 σύστημα εξάτμισης με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου |
Εναλλάκτης |
450 W στις 6.000 σ.α.λ. |
Λίπανση |
Υγρό κάρτερ |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
6 ταχύτητες, σχέση μετάδοσης κίνησης 1η 36/14 (2,57) 2η 32/17 (1,88) 3η 30/20 (1,5) 4η 28/22 (1,27) 5η 26/23 (1,13) 6η 25/24 (1,04) |
Συμπλέκτης |
Πολύδισκος υγρός υδραυλικός συμπλέκτης |
Σύστημα κύριας μετάδοσης κίνησης |
Γρανάζια ευθείας οδόντωσης, σχέση μετάδοσης κίνησης: 40/69 (1:1,73) |
Σύστημα δευτερεύουσας μετάδοσης κίνησης |
Αλυσίδα. Σχέση μετάδοσης κίνησης: 16/44 (1:2,75) |
Μπροστινή ανάρτηση |
Ανεστραμμένο πιρούνι, καλάμιαÆ 41 mm, με ρυθμιζόμενη υδραυλική απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 130 mm. |
Πίσω ανάρτηση |
Ψαλίδι από κράμα αλουμινίου με τραβέρσα σταθεροποίησης Υδραυλικό αμορτισέρ, με ρυθμιζόμενη επαναφορά και προφόρτιση ελατηρίου. Διαδρομή τροχού 130 mm. |
Φρένα | Πίσω: Δίσκος Æ 240 mm από ανοξείδωτο χάλυβα, Δαγκάνα με 1 έμβολο. Εύκαμπτος μεταλλικός σωλήνας φρένων |
Ζάντες τροχών |
Κράμα αλουμινίου Εμπρός: 3,50 X 17" Πίσω: 6,00 x 17” |
Ελαστικά |
Radial, χωρίς σαμπρέλα Εμπρός: 120/70 ZR 17 Πίσω: 180/55 ZR 17 |
Διαστάσεις |
Μέγιστο μήκος: 2130 mm Μέγιστο πλάτος: 810 mm Μεταξόνιο: 1465 mm Μέγιστο ύψος: 1110 mm Ύψος σέλας: 810 mm Ίχνος:109 mm Γωνία κλίσης τιμονιού 25,9° |
Βάρος |
218 Kg (σε κατάσταση λειτουργίας με γεμάτο ρεζερβουάρ) |
Κατανάλωση |
5,313 l/100 km (κύκλος WMTC) |
Εκπομπές CO2 |
123 g/km (κύκλος WMTC) |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
15 λίτρα |
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr