Είναι ψηλές, ισχυρές, ταξιδιάρες. Μιλάμε για την κατηγορία
που έγινε δημοφιλής με το που εμφανίστηκε - τότε, πίσω στις αρχές της δεκαετίας
του 80. Τότε που η BMW έφτιαξε το R80
G/S και μετά Honda και
Yamaha
έσπευσαν να απαντήσουν με Africa Twin και Super Tenere. Τότε που για να
πουλήσει μια τέτοια μοτοσικλέτα έπρεπε τουλάχιστον να έχει τρέξει σε ένα Ράλι Dakar - αν όχι να έχει
κερδίσει κιόλας, όπως επανειλημμένα έπραξαν οι τρεις προαναφερθείσες κυρίες.
Σήμερα δε συμμετέχουν σε Ράλι, δεν έχουν την παραμικρή σχέση
με αγώνες και οι χωμάτινες ικανότητές τους τίθενται εν αμφιβόλω από τις
εκατοντάδες κιλά που κουβαλούν πριν καν τις φορτώσεις. Ναι, κάποιες εξ αυτών
ίσως και να πηγαίνουν αξιοπρεπώς στο χώμα στα κατάλληλα χέρια, αλλά εν γένει η
δουλειά τους έχει μεταστραφεί πρωτίστως σε ασφάλτινο τουρισμό.
Στην πορεία η ειλικρινής συνειδητοποίηση πως ελάχιστοι
άνθρωποι στον πλανήτη θα τις πάρουν για να διασχίσουν τα Άγραφα από τις
απάτητες πλαγιές, ώθησε τους κατασκευαστές σταδιακά με δημιουργήσουν μια
υποκατηγορία μέσα στην κατηγορία. Σήμερα οι περισσότερες από τις μοτοσικλέτες
που θα δείτε στις επόμενες σελίδες φορούν 17άρες χυτές ζάντες, ασφάλτινα
λάστιχα και στο Adventure
προσθέτουν το Touring.
Και είναι καλές στη δουλειά τους, πολύ καλές, τόσο που μπορεί και να ξεχάσεις
να σταματήσεις ενόσω ταξιδεύεις μαζί τους.
Πάμε να τις γνωρίσουμε με αλφαβητική σειρά.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr