Με κατανάλωση που πρέπει να ιδρώσει κανείς για να την δει να ξεπερνά σημαντικά τα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ξεκινάμε με το highlight, ίσως και το λόγο που δημιουργήθηκε αυτή η σειρά μοτοσικλετών από τη Honda.
Βλέποντας πολύ μπροστά, πριν μερικά χρόνια η ιαπωνική εταιρία άφησε στην άκρη τους πολέμους επιδόσεων και τα διαστημικά περιφερειακά για να επικεντρωθεί στη δημιουργία ενός λιτού συνόλου το οποίο εστιάζει στην οικονομική πρακτικότητα.
Αν εξαιρέσουμε την εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση και τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο εκεί που κανονικά υπάρχει το ρεζερβουάρ και καταπίνει ένα κράνος κλειστού τύπου, το NC750Χ, στην στάνταρ έκδοση, δεν έχει κάποιο άλλο στοιχείο που θα εντυπωσιάσει.
Ωστόσο, όλα πάνω του κάνουν σωστά τη δουλειά τους με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός εξαιρετικά ομοιογενούς συνόλου. Η μοτοσικλέτα της Honda διατίθεται και σε έκδοση DCT, η οποία φέρει το αυτόματο και σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρίας για εκείνους που επιζητούν ακόμη πιο άνετη μετακίνηση παντού.