Ακόμη και στην περίπτωση που δε γνωρίζετε περί βλαβών και διορθώσεων, είναι σχετικά εύκολο να καταλάβετε πως κάτι δεν πάει καλά, όταν κάποιο μέρος της μοτοσικλέτας παρουσιάζει βλάβη. Από εκεί και πέρα, η διόρθωσή τους εναπόκειται στη δική σας εμπειρία ή στα χέρια του μηχανικού.
Πώς, όμως, ξέρουμε πότε χρειάζεται να τον επισκεφθούμε; Ορίστε, λοιπόν, ορισμένα συνηθισμένα «προβλήματα» που μπορούμε να διαγνώσουμε μόνοι μας.
Πρόβλημα: Ανοίγω το γκάζι, ανεβάζει στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα.
Λύση: Προφανώς χρειάζεται καινούργιο δίσκο, αφού αυτός είναι «αρμόδιος» για να μεταδώσει την κίνηση. Το φαινόμενο ονομάζεται πατινάρισμα και η επισκευή χρειάζεται μηχανικό.
Πρόβλημα: Ακούω τα φρένα να σφυρίζουν.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση σκόνη και χώμα έχουν εισχωρήσει ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Υπομονή και θα φύγουν με τη χρήση! Ρίξτε όμως μία ματιά στα τακάκια, γιατί αν έχουν λιώσει, θα φθείρουν και τη δισκόπλακα, οπότε πάτε για αλλαγή.
Πρόβλημα: Νιώθω έντονες δονήσεις στο τιμόνι.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση ο μπροστινός τροχός χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Τίποτα το ανησυχητικό. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα ελαστικών και πάρτε τη γνώμη του ειδικού με πολύ μικρό κόστος.
Πρόβλημα: Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ σκληρός και δεν επανέρχεται.
Λύση: Και εδώ μάλλον έχετε πρόβλημα με το δίσκο, ενώ δεν αποκλείεται να έχετε πρόβλημα και με το κιβώτιο. Μόνο η γνώμη του μηχανικού θα σας σώσει. Όσον αφορά στην επαναφορά, μάλλον έχει χαλάσει το ελατήριο το οποίο επαναφέρει το λεβιέ στην αρχική του θέση.
Πρόβλημα: Η μανέτα του συμπλέκτη «πιάνει» πολύ μπροστά.
Λύση: Ή έχετε φαγωμένο δίσκο και χρειάζεται αλλαγή ή πρέπει να ρυθμίσετε τη μανέτα από τον ειδικό δακτύλιο στη βάση της. Κάντε πρώτα το δεύτερο που είναι εύκολο και ελέγξτε πάλι τη λειτουργία.
Πρόβλημα: Η μανέτα του μπροστινού και ο λεβιές του πίσω φρένου, δονούνται.
Λύση: Προσοχή, δε μιλάμε για το «κλότσημα» που νιώθουμε με το ABS, αλλά για δόνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον έχει στραβώσει κάποια από τις δισκόπλακες, ανάλογα με το αν νιώθετε τη δόνηση στο πόδι ή στο χέρι. Μάλλον χρειάζεστε αλλαγή.
Πρόβλημα: Ο λεβιές του πίσω φρένου «πιάνει» πολύ κάτω.
Λύση: Ή έχουν φαγωθεί τα πίσω τακάκια, ή χρειάζεται ρύθμιση για να έρθει στα επίπεδα του δικού σας ποδιού. Δείτε πρώτα το πρώτο και ελέγξτε το λεβιέ ξανά.
Yamaha Ténéré 700 Rally - Test
MV Agusta Enduro Veloce 2026: Με 5ετή εγγύηση , 124 ίππους και premium ηλεκτρονικά
Παρουσίαση λιπαντικό αναρτήσεων IP: Σταθερή απόσβεση και προστασία που διαρκεί
Panther Racing του ΑΠΘ: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο MotoStudent 2025!
«Ψηφιακός»ΚΟΚ: Τα έσοδα από τα πρόστιμα αντί στους δήμους θα πηγαίνουν στα ταμεία της αστυνομίας!
Σλοβακία: Όριο ταχύτητας 6 χλμ./ώρα για όσους κινούνται στα πεζοδρόμια!
Μείωση στις παραβάσεις για μη χρήση κράνους κατά 25% δηλώνει η Τροχαία
Honda EICMA 2025: Νέα συλλογή ρούχων που ενώνει μόδα και μοτοσυκλέτα
Στην SP MOTORS θα βρεις το Kawasaki Versys 1100 με δώρο εξοπλισμό αξίας 800 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Honda CB 500X (2019-2022)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.