net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Ζ250/300 είναι γεγονός! Μικρή καθημερινή μοτοσικλέτα με εμφάνιση streetfighter.

Με τη χρήση των πλαϊνών πλαστικών το μοντέλο της Kawasaki καταφέρνει να θυμίζει μεγαλύτερη μοτοσικλέτα και από αυτή την όψη.

Οι γωνίες και οι αιχμές χαρακτηρίζουν το μικρό Ζ τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.

Σαφώς επηρεασμένο στη σχεδίασή του το μικρό Ζ250/300 από το νέο Ζ800.

Σε μαύρο χρώμα το Ζ205/300 δέιχνει σαφώς πιο αγριεμένο σε σχέση με τις άλλες δύο επιλογές.

Το νέο και διαφορετικό τιμόνι (μπάρα) σε σχέση με το Ninja 300 αναμένεται να δώσει και μία διαφορετική θέση οδήγησης στο Ζ250/300

Το λευκό δινεί στο νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας μία πιο αθλητική εικόνα.

Το κόκκινο αν και ταιριάζει στο Z250/300 είναι κάθεται περίεργα στο μάτι...Για όσους δεν ακολουθούν τις παραδόσεις!

Από αυτή τη γωνία εύκολα μπορεί να μπερδέψει κανείς το 250 με το 800.

Ιδιαίτερα προσεγμένο σε σχεδίαση το ρεζερβουάρ.

Η ουρά μοιάζει να έρχεται απευθείας από το Ninja 300.

Πέρα από το λευκό φιλέτο στο στροφόμετρο δεν υπάρχουν άλλες διαφορές σε σχέση με τον πίνακα οργάνων του Ninja.

Κυματιστός δίσκος τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω τροχό του Z250/300. Αναμένεται και έκδοση με ABS.

Προς το παρόν η Kawasaki δεν αναφέρει διαφορές στο μοτέρ μεταξύ των δύο 300. Αυτό σημαίνει 39 ίπποι και 2,8 Kgm ροπή στις 11.000 και 10.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Νέο Kawasaki Z250/300

Tο νέο Ζ250/300 παρουσίασε η Kawasaki ικανοποιώντας έτσι τους φίλους των μικρών και naked street μοτοσικλετών. Μηχανικά μέρη από Ninja 300 και εμφάνιση απευθείας από τα μεγάλα Ζ.

 
Μετά το λανσάρισμα του Ninja 300 ήταν αδύνατο να μη σκεφτεί κανείς πως αυτό το μοντέλο δεν θα παραχθεί και σε μία γυμνή έκδοση, πόσο μάλλον η Kawasaki. Τα πρώτα σημάδια για ένα γυμνό street μας ήταν ήδη γνωστά από τον περασμένο Οκτώβριο και ο χρόνος απλά μετρούσε αντίστροφα για την παρουσίαση του εν λόγω μοντέλου. Έτσι και έγινε! Το μοντέλο που παρουσίασε η Kawasaki δείχνει να συμπληρώνει την γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας στα 250/300 κ.εκ. με τον καλύτερο τρόπο. Το μόνο που μένει να δούμε τώρα από τους Ιάπωνες είναι και ένα ρετρό στα 250-300 κ.εκ…

Από ό,τι φαίνεται η Kawasaki με το μικρό Ζ στοχεύει σε όλες τις μεγάλες αγορές που δραστηριοποιείται για αυτό και το μοντέλο της θα παράγεται σε δύο διαφορετικούς κυβισμούς ανάλογα με τη χώρα και τις απαιτήσεις της.

Στην Ευρώπη λογικά θα δούμε την έκδοση των 300 κ.εκ. η οποία, όπως μας έδωσε να καταλάβουμε και το microsite που δημιούργησε η Kawasaki για το νέο Ζ (για το 250 συγκεκριμένα) δεν θα έχει διαφορές στα μηχανικά της μέρη σε σχέση με το Ninja 300. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι πλαίσιο, αναρτήσεις αλλά και ρυθμίσεις στο μοτέρ προέρχονται από το Ninja 300

Στο microsite η ιαπωνική εταιρία δεν μπήκε σε λεπτομέρειες όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του Z σε σχέση με το Ninja. Πέρα από τη σχεδίαση, ελαφρώς διαφορετική θα είναι η θέση οδήγησης, αφού τα ψηλά κλιπόν του Ninja έχουν αντικατασταθεί από μπάρα. Περισσότερα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Z250/300 θα έχουμε στη διάθεσή μας με το επίσημο Δελτίο Τύπου της Kawasaki που περιμένουμε σύντομα. Για να πάρετε πάντως μια ιδέα για το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας μπορείτε να διαβάστε στο Moto Τρίτη που κυκλοφορεί (τεύχος 1/2013) τη δοκιμή του Ninja 300 επί ελληνικού εδάφους και εδώ τις εντυπώσεις που μας άφησε κατά την παρουσίασή του στη Φρανκφούρτη. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ