Η μετάβαση αυτή από τα λίγα κυβικά στα πολλά δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση όσο ακούγεται και χρειάζεται εγκράτεια και σύνεση. Καλό είναι να γίνεται σταδιακά, αλλά επειδή τα πάθη δύσκολα χαλιναγωγούνται (και τα δίτροχα είναι μεγάλο πάθος), δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε αναβάτες να μεταπηδούν από τους 10 ίππους στους 100…χωρίς ενδιάμεση στάση! Προσοχή, λοιπόν, γιατί μια τέτοια πορεία κρύβει αρκετές παγίδες.
· Αρχικά θα πρέπει προσαρμοστείτε στο αυξημένο βάρος της μοτοσικλέτας. Προσοχή χρειάζεται όταν σταματάτε, γιατί τα επιπλέον κιλά της νέας σας αγαπημένης απαιτούν γερά πόδια και σταθερά πατήματα. Τον πρώτο καιρό καλό θα είναι να αποφύγετε τους δύσκολους ελιγμούς, αλλά και το συνεπιβάτη.
· Οι περισσότεροι σας εφιστούν την προσοχή στο γκάζι, αλλά εξίσου ιδιαίτερη μεταχείριση απαιτεί και το φρένο, ειδικά το μπροστινό. Aν έχετε κάνει το μεγάλο βήμα από ένα παπί σε ένα sport, για παράδειγμα, να είστε σίγουροι ότι το μπροστινό φρένο είναι πολύ πιο δυνατό και πολύ πιο επιρρεπές σε μπλοκάρισμα, αν δεν το χρησιμοποιήσετε σωστά.
· Το δεξί χέρι πρέπει να υπακούει στο μυαλό και στην αρχή να φερθεί τρυφερά στο γκριπ του γκαζιού. Το να αντιλαμβάνεστε την ταχύτητα, με την οποία κινείστε, χωρίς να κοιτάτε το κοντέρ είναι βασικό και είναι θέμα ενστίκτου και εμπειρίας. Προσοχή μέχρι να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα για μη βρεθείτε χωρίς να το καταλάβετε να οδηγείτε με 150 χλμ. σε αστική περιοχή.
· Σε γενικές γραμμές, η μετάβαση στα πολλά κυβικά (ή ακόμα και η αλλαγή κατηγορίας π.χ. από on-off σε sport) απαιτεί προσοχή για μη βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Να θυμάστε επίσης πως το κρίσιμο διάστημα δεν είναι η πρώτη εβδομάδα, καθώς τότε έχετε τα μάτια σας 14, αλλά μετά από λίγο διάστημα, όταν υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι έχετε προσαρμοστεί και χαλαρώνετε.
Έχεις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις; Ωραία! Kαι τώρα;
Γιατί μειώνουν τα όρια ταχύτητας, αφού δεν τα ακολουθεί κανείς;
DR-Z4S & DR-Z4SM: Με την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη και 100% Ιαπωνική σφραγίδα!
Test μαγνητικές βάσεις Shapeheart: Ευέλικτο σύστημα, απόλυτο κράτημα (+Βίντεο)
Κράνος LS2 Dragon: Ένα Full Face σε carbon με άνεση για κάθε χρήση
Το «Aθραυστο» Καουτσούκ του Harvard μπορεί να αλλάξει τα πάντα στις μοτοσυκλέτες
Honda E-Clutch: Περνά την τεχνολογία και στα 250άρια με CL250 και Rebel 250
CFMOTO: Πατέντα για μοτοσυκλέτα που αλλάζει θέση οδήγησης εν κινήσει!
Καύσωνας 27/6: Παύση εργασιών και «στοπ» στο delivery το μεσημέρι
Aprilia RS660: Πλήρως αεροδυναμική με νέα winglets και ισχύ 105 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr