Πώς, όμως, ξέρουμε πότε χρειάζεται να τον επισκεφθούμε; Ορίστε, λοιπόν, ορισμένα συνηθισμένα «προβλήματα» που μπορούμε να διαγνώσουμε μόνοι μας.
Πρόβλημα: Ανοίγω το γκάζι, ανεβάζει στροφές αλλά όχι χιλιόμετρα.
Λύση: Προφανώς χρειάζεται καινούργιο δίσκο, αφού αυτός είναι «αρμόδιος» για να μεταδώσει την κίνηση. Το φαινόμενο ονομάζεται πατινάρισμα και η επισκευή χρειάζεται μηχανικό.
Πρόβλημα: Ακούω τα φρένα να σφυρίζουν.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση σκόνη και χώμα έχουν εισχωρήσει ανάμεσα στα τακάκια και τη δισκόπλακα. Υπομονή και θα φύγουν με τη χρήση! Ρίξτε όμως μία ματιά στα τακάκια, γιατί αν έχουν λιώσει, θα φθείρουν και τη δισκόπλακα, οπότε πάτε για αλλαγή.
Πρόβλημα: Νιώθω έντονες δονήσεις στο τιμόνι.
Λύση: Στην καλύτερη περίπτωση ο μπροστινός τροχός χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Τίποτα το ανησυχητικό. Επισκεφθείτε ένα κατάστημα ελαστικών και πάρτε τη γνώμη του ειδικού με πολύ μικρό κόστος.
Πρόβλημα: Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ σκληρός και δεν επανέρχεται.
Λύση: Και εδώ μάλλον έχετε πρόβλημα με το δίσκο, ενώ δεν αποκλείεται να έχετε πρόβλημα και με το κιβώτιο. Μόνο η γνώμη του μηχανικού θα σας σώσει. Όσον αφορά στην επαναφορά, μάλλον έχει χαλάσει το ελατήριο το οποίο επαναφέρει το λεβιέ στην αρχική του θέση.
Πρόβλημα: Η μανέτα του συμπλέκτη «πιάνει» πολύ μπροστά.
Λύση: Ή έχετε φαγωμένο δίσκο και χρειάζεται αλλαγή ή πρέπει να ρυθμίσετε τη μανέτα από τον ειδικό δακτύλιο στη βάση της. Κάντε πρώτα το δεύτερο που είναι εύκολο και ελέγξτε πάλι τη λειτουργία.
Πρόβλημα: Η μανέτα του μπροστινού και ο λεβιές του πίσω φρένου, δονούνται.
Λύση: Προσοχή, δε μιλάμε για το «κλότσημα» που νιώθουμε με το ABS, αλλά για δόνηση. Σε αυτή την περίπτωση μάλλον έχει στραβώσει κάποια από τις δισκόπλακες, ανάλογα με το αν νιώθετε τη δόνηση στο πόδι ή στο χέρι. Μάλλον χρειάζεστε αλλαγή.
Πρόβλημα: Ο λεβιές του πίσω φρένου «πιάνει» πολύ κάτω.
Λύση: Ή έχουν φαγωθεί τα πίσω τακάκια, ή χρειάζεται ρύθμιση για να έρθει στα επίπεδα του δικού σας ποδιού. Δείτε πρώτα το πρώτο και ελέγξτε το λεβιέ ξανά.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr