Εκτός, λοιπόν, από τα ανανεωμένα DB8, DB10 και DB10R, μεταξύ άλλων, οι Ιταλοί παρουσίασαν και ολοκαίνουργια μοντέλα, αλλά και ενδιαφέροντα concept. Τα περισσότερα βλέμματα, πάντως, φαίνεται να τράβηξε το concept ΒΒ2, το οποίο, όπως ανακοινώθηκε μερικές ημέρες πριν την έκθεση, τροφοδοτείται από τον κινητήρα του BMW S 1000 RR. To BB2 διαθέτει ρετρό εμφάνιση, αλλά αυτή δε θα πρέπει να ξεγελά κανέναν. Ο κινητήρας του είναι πανίσχυρος και το πλαίσιο (όπως και το ψαλίδι) είναι ολοκαίνουργια. Η τεχνολογία δε λείπει και από το σύστημα πέδησης, εκεί που κυριαρχούν οι μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo.
Ένα ακόμη ενδιαφέρον νέο μοντέλο της Bimota είναι το DB11 VLX. Αν και, ουσιαστικά, αποτελεί μια ακόμη έκφανση της γνωστής συνταγής των Ιταλών (γνωστός κινητήρας μεγάλης εταιρείας και γύρω του το πλαίσιο και τα πλαστικά της Bimota), το VLX παρουσιάζει ενδιαφέρον χάρη σε μια νέα προσθήκη: έναν υπερσυμπιεστή της Sprintex! Χάρη σε αυτόν, το DB11 VLX αποδίδει 188 ίππους και 14,5 kgm ροπής! Ο κινητήρας δεν είναι άλλος από τον Testastretta των 11° της Ducati, τα φρένα είναι της Brembo και οι αναρτήσεις της Ohlins. Το βάρος του DB11 VLX, τέλος, δεν ξεπερνά τα 178 κιλά.
Κινητήρα, της Ducati, τέλος, η Bimota χρησιμοποίησε και για το νέο της DB12. Πρόκειται για ένα ακόμη concept που μας θυμίζει έντονα το Multistrada της Ducati, αλλά μάλλον στο πιο εξωτικό του. Ο κινητήρας και πάλι δεν είναι άλλος από τον Testastretta των 11° (με απόδοση 160 ίππων) και το πλαίσιο είναι κοινό με αυτό των προηγούμενων DB9 και DB11. Στο DB12, μάλιστα, βλέπουμε και κάτι σπάνιο για τη Bimota: θέση συνεπιβάτη, η οποία προδίδει τις διαθέσεις των Ιταλών να φέρουν σύντομα το νέο μοντέλο στις γραμμές μαζικής παραγωγής. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi, ενώ στο, επίσης ρυθμιζόμενο, αμορτισέρ, η υπογραφή ανήκει στην Extreme Tech. Τα φρένα είναι της Brembo – μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι 320 χλστ. και μονομπλόκ δαγκάνες και πίσω ένας δίσκος 220 χλστ. Το βάρος του, τέλος, είναι 185 κιλά.
EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.