Η σημαντικότερη αναβάθμιση στο Daytona αφορά στον κινητήρα του, ο οποίος είναι πλέον ισχυρότερος και πιο ροπάτος. Αυξάνοντας τη διάμετρο και μειώνοντας τη διαδρομή, οι τεχνικοί της Triumph πέτυχαν να στείλουν ψηλότερα τα «κόκκινα» (στις 14.400 σ.α.λ.) και να αυξήσουν τις επιδόσεις. Επιπλέον, ο κινητήρας ενισχύθηκε με κυλίνδρους αλουμινίου κεραμικής επίστρωσης, προκειμένου να αντέχει στις υψηλότερες πιέσεις. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος κατά 2 ίππους (126 στις 12.600 σ.α.λ.) και της ροπής κατά 0,3 kgm (76,4 kgm).
Βελτιωμένη είναι και η αποτελεσματικότητα του συστήματος τροφοδοσίας, χάρη σε μικροεπεμβάσεις που δέχτηκε, όπως τα δύο νέα μπεκ ανά κύλινδρο και τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Από την άλλη, όπως έχουμε δει και από κατασκοπικές φωτογραφίες, νέο είναι και το σύστημα εξάτμισης. Το τελικό μετακόμισε κάτω από τον κινητήρα, επηρεάζοντας θετικά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Ο νέος συμπλέκτης, τέλος, διαθέτει υποβοήθηση για ελαφρύτερη σύμπλεξη και αποφυγή ανασηκώματος του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα. Αυτό υποστηρίζεται και από το σύστημα διαχείρισης που ανοίγει τα μπεκ ψεκασμού για περιορισμό του φρεναρίσματος κινητήρα.
Το επανασχεδιασμένο πλαίσιο από την άλλη, έχει πιο κοφτερή γεωμετρία και κοντύτερο μεταξόνιο. Επιπλέον, έχει ενσωματωθεί νέα πρωτοποριακή δίοδος εισαγωγής, διαθέτει λιγότερα τμήματα στην κατασκευή του για καθαρότερο και ανθεκτικότερο σχεδιασμό και υποπλαίσιο κατασκευασμένο από αλουμίνιο.
Νέες είναι και οι αναρτήσεις της KYB, καθώς και το σύστημα ABS, το οποίο ζυγίζει μόλις 1,5 κιλό και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Μαζί με την απλή έκδοση, όπως είναι φυσικό, ολοκαίνουργια είναι και η έκδοση R, η οποία αποκτά επιπλέον νέες αναρτήσεις της Ohlins, ελαφρύτερες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo, quickshifter και νέα μέρη από carbon.
EICMA 2025 - CFMoto 675NK GP: Με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και αναβαθμισμένο κινητήρα
EICMA 2025 - Kymco Micare 125: Με τροχούς 14 ιντσών , 8,8 ίππους και φρένα με CBS
Έχουν τελικά νόημα οι ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων;
Morbidelli T1002VX: Νέο 1000άρι με V κινητήρα 88,5 ίππων και αναρτήσεις KYB
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Harley-Davidson Athens: Εντυπωσιακό opening event για το νέο κατάστημα στην Αττική!
Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηροί κανόνες και 19 ζώνες απαγόρευσης
Michelin City Grip 2: Η Νο1 επιλογή των κορυφαίων κατασκευαστών στα scooter
Honda NSR250R: Το δίχρονο όνειρο της δεκαετίας του 90
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.