Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθείτε στη σέλα ενός εκ των δύο scooter και να μη σκεφτείτε κάποιο κοντινό ή μακρινό προορισμό για να αποδράσετε από την καθημερινότητα. Όταν θα το κάνετε-που θα το κάνετε-θα διαπιστώσετε ότι και τα δύο μοντέλα είναι άξιοι εκπρόσωποι των mega GT. Τόσο το Maxsym, όσο και το X10, μπορούν να κρατήσουν εύκολα στο κοντέρ τους τα 140 χλμ./ώρα προσφέροντας πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης χάρη και η πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα. Ταυτόχρονα, η ευθυβολία και η σταθερότητα αποτελούν χαρακτηριστικά και των δύο scooter, παρά τις πολύ μικρές ταλαντώσεις που παρουσιάζει το Χ10 κοντά στην τελική του. Την ίδια φιλικότητα και άνεση θα επιδείξουν και στο επαρχιακό δρόμο όπου και τα δύο θα σηκώσουν αρκετή πίεση από τον αναβάτη τους πριν αρχίσουν να διαμαρτύρονται. Αλλάζουν εύκολα κατεύθυνση, τα δυνατά και με ικανοποιητική αίσθηση φρένα μειώνουν γρήγορα τα χιλιόμετρα που μαζεύουν από στροφή σε στροφή και η ύπαρξη συνεπιβάτη δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά τους.
Εξίσου καλά τα καταφέρνουν και μέσα στην πόλη, όπου θα περάσουν και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους. Οι μηχανικοί και των δύο εταιρειών έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με την κατανομή του βάρους και δεν θα προβληματίσουν στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα εφόσον βέβαια τους το επιτρέπει το μεγάλο μεταξόνιό (1.555 και 1.625 στο Maxsym και το X10 αντίστοιχα). Στους ελιγμούς, το γκάζι του Χ10 μοιάζει μερικές φορές περισσότερο άμεσο από το ιδανικό και αυτό ίσως ανακόψει το ρυθμό του αναβάτη που πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός. Από την άλλη, τα σφιχτά αμορτισέρ του Maxsym έχουν πιο απότομη λειτουργία στις κοφτές ανωμαλίες σε σχέση με αυτά του X10 και θα ταρακουνήσουν περισσότερο το συνεπιβάτη.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025
Μας έπεισες θα πάρουμε Χ10