net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Βελτιωμένη εργονομία, μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση φέρουν σαν βελτιώσεις τα 4χρονα enduro της Beta.

Η μεγαλύτερη αλλαγή σε όλους τους κινητήρες εντοπίζεται στην εξάτμιση και το ανασχεδιασμένο εσωτερικά τελικό.

Το πιρούνι της Showa ανανεώθηκε εσωτερικά και για να ρυθμιστεί δεν χρειάζεται πλέον εργαλεία.

Νέα πλαστικά αλλά και γραφικά για τα νέα Beta τα οποία είναι κοινά σε όλα τα μοντέλα.

Το, κοινό με τα δίχρονα μοντέλα, ψαλίδι είναι ελαφρύτερο και πιο ανθεκτικό από το προηγούμενο.

Ψηφιακό όργανο με μεγαλύτερη οθόνη κια πιο ευδιάκριτες ενδείξεις για το 2013

Ιδού και τα ανανεωμένα Beta RR 4T Enduro 2013

Μετά τα νέα δίχρονα enduro της ιταλικής εταιρίας σας παρουσιάζουμε και τα τετράχρονα μοντέλα 350/400/450/498 που εμφανίζονται πλήρως ανανεωμένα για τη νέα χρονιά.

 
Τα τετράχρονα enduro της εταιρίας από την Τοσκάνη θα είναι διαθέσιμα σε τέσσερις διαφορετικούς κυβισμούς (350, 400, 450 και 498κ.εκ.) και είναι ελαφρύτερα από τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Βελτίωση παρατηρείται επίσης τόσο στην εργονομία όσο και στους κινητήρες, με αποτέλεσμα να καλύπτουν, σύμφωνα με την Beta, τόσο τον χομπίστα όσο φυσικά και τον επαγγελματία.

Κινητήρες: Με μικρές βελτιώσεις 
Στα 4βάλβιδα (βαλβίδες τιτανίου) υγρόψυκτα μοτέρ οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμό του εσωτερικού στο τελικό της εξάτμισης ώστε να μειωθεί το βάρος και να βελτιωθεί η καμπύλη ισχύος πετυχαίνοντας ταυτόχρονα και την πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες Phonometric FIM/2Metremax. 
Στο μοτέρ των 400 κ.εκ. η πρωτεύουσα μετάδοση έχει κοντύνει για να αποδίδεται ακόμη πιο άμεσα η ισχύς και η ροπή, ενώ το νέο σύστημα αποσυμπίεσης διευκολύνει την εκκίνηση σε οποιαδήποτε κατάσταση. Ανασχεδιασμένο εμφανίζεται και τόσο το κουτί όσο και το φίλτρο αέρα με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης ειδικά στις χαμηλότερες στροφές, ενώ ο βραχίονας ασφάλισης του φίλτρου έχει αλλάξει ώστε η στερέωσή του να γίνεται με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Πλαίσιο/αναρτήσεις/τροχοί: Στόχος η ευκολία 
Όπως στα δίχρονα μοντέλα, έτσι και στα τετράχρονα οι τροχοί είναι ολοκαίνουριοι, ελαφρύτεροι και ποιο ανθεκτικοί, ενώ νέα είναι και τα δισκόφρενα με 6 σημεία στήριξης στο κέντρο, τα οποία, σύμφωνα με την Beta προσφέρουν καλύτερη αίσθηση αλλά και αντοχή στη χρήση.
Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 1,5 κιλά κάτι που βελτιώνει σημαντικά την ευκολία κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, την επιτάχυνση και την επιβράδυνση.
¶λλο στοιχείο που μοιράζονται τα δίχρονα και τα τετράχρονα μοντέλα είναι το νέο πιο άκαμπτο και κατά 250 γραμμάρια ελαφρύτερο ψαλίδι που βελτιώνει και την κατανομή βάρους. Νέο, ανθεκτικότερο και ελαφρύτερο είναι και το υποπλαίσιο  που επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεση του αμορτισέρ. 
Επίσης το πιρούνι των 48 χλστ. της Showa φέρει πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό, που βελτιώνει την απόδοση τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες ενώ οι ρυθμίσεις πραγματοποιούνται πλέον χωρίς τη χρήση εργαλείων, με το χέρι.
Βελτιωμένο εμφανίζεται και το αμορτισέρ που φέρει μεγαλύτερο δοχείο αζώτου/λαδιού το οποίο παρέχει καλύτερο έλεγχο της λειτουργίας, βελτιωμένη ψύξη και επομένως καλύτερη απόδοση. Επιπλέον, το σώμα του αμορτισέρ κατασκευάζεται τώρα από αλουμίνιο μειώνοντας έτσι το βάρος του κατά 300 γραμμάρια.  

Βελτιώσεις και σε άλλα σημεία 
Όπως είπαμε και στην αρχή οι αλλαγές στα νέα μοντέλα αφορούν και την εργονομία τους με το νέο ρεζερβουάρ των οκτώ λίτρών να βελτιώνει τόσο το κέντρο βάρους όσο και τη θέση οδήγησης. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του βελτιώνει τη ροή του αέρα από τα ψυγεία μειώνοντας έτσι την θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η σέλα που επιτρέπει μεγαλύτερη ευκολία κίνησης χάρη στο στενό άνω τμήμα, ενώ είναι και ελαφρύτερη από την προηγούμενη και φέρει σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης που ασφαλίζει στο πίσω τμήμα και δεν χαλαρώνει σε ακραίες συνθήκες. Στον τομέα της εργονομίας παρατηρούμε και νέο ψηφιακό όργανο με μεγαλύτερη και πιο ευδιάκριτη οθόνη.
¶λλη λεπτομέρεια που ξεχωρίζει είναι τα ανασχεδιασμένα φτερά και οι γρίλιες στα ψυγεία που επιτρέπουν την αυξημένη ροή του αέρα στην περιοχή γύρω από την κεφαλή του μοτέρ, ενώ, τέλος από το σχεδιαστήριο πέρασε και η βάση της πινακίδας που ενισχύθηκε με νευρώσεις.
 
Οι ανανεωμένες RR 4T Enduro θα είναι διαθέσιμες από το τέλος Σεπτεμβρίου μέσω των εισαγωγέων Beta και των επίσημων εμπόρων. 



Τεχνικά Χαρακτηριστικά 350/400/450/498
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 349,1/398/449,39/497,4
ΔιάμετροςxΔιαδρομή 88x57,4/95x56,2/95x63,4/100x63,4
Συμπίεση (:1) 12,9/12,4/11,95/12
Τροφοδοσία καρμπιρατέρ Keihin FCR-MX 39
Εκκίνηση μίζα και μανιβέλα
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 8
Βάρος (κιλά) 113/113/113,5/113,5
Πλαίσιο Ατσάλινο κλειστό σωληνωτό μονής ραχοκοκκαλιάς
Αναρτήσεις
Εμπρός USD πιρούνι, 48 χλστ., ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) 290
Πίσω Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.) 290
Φρένα
Εμπρός Δίσκος, 260 χλστ., διπίστονη δαγκάνα
Πίσω Δίσκος, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα
Τροχοί
Εμπρός 90/90 - 21
Πίσω 140/80 -18
Διαστάσεις
MxΠxΥ (χλστ.) 2.180x807x1.270
Μεταξόνιο (χλστ.) 1,490
Ύψος σέλας (χλστ.) 940

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ