Τιμή (ευρώ): 1.245 (χωρίς Ε.Τ.Τ)
Προκαταβολή: 0%
Μηνιαία δόση (ευρώ): 25,36 x 72
Το Kymco Visa R αποτελεί μια πραγματικά αξιόλογη και σοβαρή πρόταση που θέλει να φέρει πίσω το οικονομικό και αξιόπιστο πρόσωπο στην κατηγορία. Ο σχεδιασμός του είναι νεανικός και προσεγμένος. Επιπλέον, το Visa R είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο για παπί με αυτή την τιμή, σε βαθμό που να σε κάνει να αναρωτιέσαι από πού έκοψε η Kymco, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τόσο χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνοι, έχει ταμπούρο πίσω αντί για δισκόφρενο, καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, τα πίσω αμορτισέρ δε ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ένα ανεπαίσθητα μικρό σκαλί κάτω από τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό. Επιπλέον, η βαφή είναι ποιοτική, η συναρμογή των πλαστικών μερών πολύ καλή, ο πίνακας οργάνων πλήρης, διαθέτει ακόμα και δείκτη σχέσης κιβωτίου, ενώ κυριαρχεί το όμορφο design, design που συνεχίζει σε όλα τα μέρη του παπιού –που δε δείχνει οικονομικό, αντίθετα, είναι όσο αιχμηρό χρειάζεται, σύγχρονο, καλαίσθητο, και καλοβαμμένο.
Αν, λοιπόν, σε εκπλήσσει ευχάριστα μία φορά με την οπτική εξέταση, τότε στην οδήγηση σου χαρίζει καθημερινά χαμόγελα, με τα προτερήματα του. Ο κινητήρας γουργουρίζει, και το παπί της Kymco δουλεύει ρολόι χωρίς να παρουσιάζει κραδασμούς, ούτε μηχανικούς θορύβους. Το θετικότατο κιβώτιο διαθέτει τέσσερις σχέσεις, για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης, ενώ είναι κοντό, και έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να ανεβάσει το Visa δικάβαλο και φορτωμένο σε ιδιαίτερα δύσκολες ανηφόρες. Κατά συνέπεια, η τελική ταχύτητα είναι σχετικά μικρή, στα 110 χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες.
Επιπλέον, ευέλικτο, πραγματικά γρήγορο, το Visa R αποδεικνύεται «πασπαρτού» για το κέντρο της πόλης. Πολύ καλά είναι και τα φρένα, που σταματάνε χωρίς δράματα, και με ασφάλεια το Visa R από όλες τις ταχύτητες. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει προοδευτική αίσθηση, και μπόλικη δύναμη, ενώ ταυτόχρονα δεν μπλοκάρει σχεδόν ποτέ.
Περί εκδόσεων…
Το Visa R μπορείτε να το αποκτήσετε και στην έκδοση των 50 κ.εκ., με 1.145 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 107
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 4,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,76/4.000
Βάρος (κιλά): 95
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 110
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
Μεταμόρφωσε μια Ducati Panigale V4 σε Snowmobile! (ΒΙΝΤΕΟ)
EICMA 2025 - Zontes 552 H 2026: Η πιο σπορ πρόταση της νέας δικύλινδρης πλατφόρμας 552
Ελαστικά Dunlop Sportsmart TT 120/70-17 HR & 160/60-17 HR
Oxford Cliqr βάσεις κινητού για όλες τις μοτοσυκλέτες & scooter
Pro Honda γνήσιο λιπαντικό 10W40 1L
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.