Μπορεί, λοιπόν, οι αριθμοί
των ταξινομήσεων να ευνοούν τα scooter τα
τελευταία χρόνια, ωστόσο, τα παπιά αρνούνται να μείνουν στο παρασκήνιο.
Εξακολουθούν και γεμίζουν τους ελληνικούς δρόμους, προσφέροντας πολλά οφέλη
στους αναβάτες τους. Γιατί, όμως, οι Έλληνες αναβάτες δείχνουν τόση προτίμηση
στα παπιά;
Οι βασικότεροι λόγοι είναι δύο: οικονομία και πρακτικότητα.
Ο πρώτος είναι σίγουρα
εύλογος. Τα παπιά είναι ιδιαίτερα φτηνά όχι μόνο στο κόστος αγοράς, αλλά και σε
αυτό της χρήσης (κατανάλωση καυσίμου) και της συντήρησης (service). Όσον αφορά στον τομέα της κατανάλωσης, τα παπιά
εξακολουθούν να διατηρούν τα πρωτεία στην οικονομία. Παρά τις υπερκυβισμένες
εκδόσεις που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια, με κινητήρες μέχρι και 150 κ.εκ., η
οικονομική φύση των παπιών σε αυτόν τον τομέα δεν έχει αλλοιωθεί. Με το πιο
σπάταλο παπί της κατηγορίας να μην ξεπερνά τα
Η πρακτικότητα είναι επίσης εύκολο να γίνει αντιληπτή, όταν μιλάμε για αστική μετακίνηση. Ένα παπί θα χωθεί παντού, χάρη στη στενή του σιλουέτα, ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν κατάλληλο και ευκολοδήγητο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εμπειρίας, σωματότυπου και φύλου. Καταφέρνει, λοιπόν, να εξασφαλίσει σημαντικό χρόνο στον αναβάτη του, αλλά και ηρεμία πνεύματος, μιας και δεν απαιτούνται ιδιαίτερες δεξιότητες ή εμπειρία για την οδήγησή του.
To μεγάλο αφιέρωμα στα δημοφιλέστερα παπιά της ελληνικής αγοράς, περιλαμβάνεται στο τεύχος 12 του moto τρίτη, που κυκλοφορεί στις 5 Ιουνίου 2012.
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
Μεταμόρφωσε μια Ducati Panigale V4 σε Snowmobile! (ΒΙΝΤΕΟ)
EICMA 2025 - Zontes 552 H 2026: Η πιο σπορ πρόταση της νέας δικύλινδρης πλατφόρμας 552
Ελαστικά Dunlop Sportsmart TT 120/70-17 HR & 160/60-17 HR
Oxford Cliqr βάσεις κινητού για όλες τις μοτοσυκλέτες & scooter
Pro Honda γνήσιο λιπαντικό 10W40 1L
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.