• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Piaggio X10 είναι το νέο maxi scooter της Piaggio. Προσφέρει χώρους, άνεση και πλούσιο εξοπλισμό.

Εντυπωσιακός είναι και ο σχεδιασμός του. Πιστέψτε μας, είναι ακόμη πιο όμορφο από κοντά!

Παρά τις διαστάσεις του, όμως, προσφέρει και επιδόσεις, χάρη κυρίως στον κινητήρα των 350 κ.εκ., ο οποίος εξαφανίζει τα κιλά του scooter.

Οδηγούμε το νέο Piaggio X10

Βρεθήκαμε στο Παρίσι για την πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου Piaggio X10 και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας για το νέο maxi scooter της ιταλικής εταιρείας.

 
Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια είσοδο στη γκάμα της Piaggio και το X10 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις κυβισμούς: 125, 350 και 500 κ.εκ. (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμοι μόνο οι δύο τελευταίοι) και σε δύο εκδόσεις: την απλή και την Executive, με ABS και ASR. Το X10 είναι ακριβώς αυτό που υπόσχεται. Ένα maxi scooter που προσφέρει άφθονους χώρους και υψηλά επίπεδα άνεσης. Η Piaggio, όμως, φρόντισε να το προικίσει με κάποια ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και χρήσιμα χαρακτηριστικά.

Το πρώτο από αυτά είναι σίγουρα η αισθητική του. Πιστέψτε μας όταν σας λέμε ότι το X10 είναι πολύ πιο όμορφο από κοντά, σε σχέση με τις φωτογραφίες. Ο σχεδιασμός του δε θυμίζει σε πολλά τη φιλοσοφία της Piaggio, ωστόσο, φροντίζει με τις ρευστές γραμμές του και τον επιβλητικό όγκο του μπροστινού μέρους να μείνει χαραγμένο στη μνήμη όποιου το δει.

Δεύτερο σημαντικό στοιχείο, οι κινητήρες του. Ειδικά στην έκδοση των 350 κ.εκ., τα κιλά του X10 εξαφανίζονται. Το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας των κινητήρων Quasar χαρίζει γρήγορες εκκινήσεις, επιδόσεις και αυξημένη ροπή στο μεγαλόσωμο scooter, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να έχει πάντοτε άφθονο γκάζι στη διάθεσή του. Θετικότατα είναι και τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στο δρόμο από το στήσιμο του scooter.

Τέλος, μεγάλο ρόλο στη… σταυροφορία του X10 προς την κορυφή θα παίξει και ο πλούσιος εξοπλισμός του. Το X10 διαθέτει και στις δύο εκδόσεις, μεταξύ άλλων, επιλογή χαρτογράφησης (με επιλογή Eco, όπως τα Aprilia Scarabeo 125 και 200), ενώ στην έκδοση Executive συναντήσαμε ABS και ASR, τα οποία αυξάνουν κατακόρυφα τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας του scooter.

Παρά τον όγκο του, λοιπόν, αλλά και τις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες του Παρισιού (οι οποίες κατά τη δοκιμή μας επεφύλαξαν ακόμη και χαλάζι!), το Piaggio Χ10 κατάφερε να κινηθεί με ευκολία και άνεση, δίνοντας μας μια πρώτη γεύση για τις ικανότητές του και κινώντας σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον μας για το τι θα καταφέρει στις εξίσου απαιτητικές συνθήκες της Αθήνας, όταν έρθει και στη χώρα μας.

Περισσότερα για το νέο Piaggio X10 και την παρουσίασή του στο Παρίσι, μπορείτε να μάθετε στο τεύχος 10 του Moto Τρίτη που βρίσκεται στα περίπτερα.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ