• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντύπωση κάνει η σταθερότητα του και υπό την πίεση ανέμων που ξεπερνούν τα 8 μποφόρ!

Εκπληκτικό κράτημα, με τους τρεις τροχούς-σωματοφύλακες να δίνουν εμπιστοσύνη που κανένα δίκυκλο δεν προσφέρει!

Δεν έφταναν οι τρεις τροχοί… η Piaggio φρόντισε να εξοπλίσει το Yourban με τα κορυφαία City Grip της Michelin.

Αυτό το δεκαπενθήμερο, το Yourban συμπλήρωσε 300 επιπλέον χιλιόμετρα, φτάνοντας πλέον στα συνολικά 863.

Οι μικροί καθρέπτες μπορεί να είναι όμορφοι και στιλάτοι, όμως προσφέρουν σχετικά περιορισμένο οπτικό πεδίο.

Το ποδόφρενο επενεργεί σε αμφότερους τους τροχούς, όμως θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση.

Δοκιμή Διαρκείας: Piaggio MP3 300 Yourban LT

Μπορεί η φωτογράφηση αυτή τη φορά να έγινε με ήλιο, αλλά το προηγούμενο 15νθήμερο μόνο ηλιόλουστο δεν ήταν. Κι όμως. Παρέα με το Yourban, αγάπησα για πρώτη φορά τις βρεγμένες διαδρομές!

 
Αυτό κι αν είναι μεταστροφή. Εγώ, που σιχαινόμουν τη βροχή, τώρα έπιανα τον εαυτό μου μετά τη δουλειά, αντί να πηγαίνω κατευθείαν σπίτι για ξεκούραση και για να αγκαλιάσω τη σόμπα, να κάνω άσκοπες βόλτες με το Yourban, και να το διασκεδάζω! Γενικότερα, η συμβίωση με το Yourban μου άφησε μια αίσθηση απίστευτης ευκολίας χρήσης, και ηρεμίας πνεύματος.

Η αίσθηση της ασφάλειας στο βρεγμένο, γυαλισμένο ελληνικό οδόστρωμα κυριολεκτικά ξεφεύγει κατά πολύ από τα στάνταρ ακόμα και του ασφαλέστερου δίκυκλου. Αν μάλιστα το Yourban πέσει στα χέρια… κάγκουρα που να αρέσκεται στις πλαγιολισθήσεις, εκείνος θα παίζει με το γκάζι σε κάθε βρεγμένη στροφή, διαγράφοντας υπέροχες τροχιές με τον πίσω τροχό, ελέγχοντας εύκολα την κατάσταση με ανάποδο τιμόνι, έχοντας τους 2 μπροστινούς τροχούς ως… σωματοφύλακες. Αλλά αυτό ξεφεύγει αρκετά από τη συνήθη χρήση που θα επιφυλάξει κάποιος στο Yourban.

Εκτός από την καθημερινή μετακίνηση από το σπίτι στη δουλειά και τανάπαλιν, το Yourban κλήθηκε να με μεταφέρει δις στο αεροδρόμιο, με βροχή και θυελλώδεις ανέμους, για δυο αποστολές. Εντύπωση μου έκανε μάλιστα η σταθερότητα του και υπό την πίεση ανέμων που ξεπερνούσαν τα 8 μποφόρ! Τα πόδια μου ήταν εντελώς στεγνά, όταν έφτανα στον προορισμό μου, και μόνο παράπονο για τον κρύο καιρό, η χαμηλή ζελατίνα που είναι μεν ιδανική για καλό καιρό, το χειμώνα όμως αφήνει κρύο αέρα και νερό να φτάσει στο στήθος και στους ώμους. Άλλες παρατηρήσεις: το ποδόφρενο είναι λίγο απότομο στη λειτουργία, και αντί αυτού χρησιμοποιώ τις μανέτες που παρέχουν αίσθηση και καλύτερη πληροφόρηση. Η προειδοποίηση για παγετό με λυχνία είναι χρήσιμη, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα απύθμενος. Οι ταχύτητες με τις οποίες κινούμασταν ήταν στην αρχή της τάξης των 90-100χλμ/ώρα, λόγω στρωσίματος, ενώ σταδιακά τις αυξάναμε για να φτάσουμε μέχρι τα 120χλμ/ώρα. Σε αυτά τα χιλιόμετρα το Yourban δεν παράγει κανένα κραδασμό, είναι άνετο, και οικονομικό, αφού έβγαλε μέση κατανάλωση μόλις 4,16 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα! Κάποιες στιγμές το πίσω φρένο παράγει ένα ήχο τριγμού, παρατήρηση που θα μεταφέρουμε στο μηχανικό που θα κάνει το πρώτο service, το οποίο πλησιάζει. Ήδη έχουμε διανύσει 860 χιλιόμετρα.

Λίγες ακόμα περιπτώσεις που ο τρίτος τροχός θα σώσει την ημέρα.
• Στις στροφές με κακή, γυαλισμένη άσφαλτο, ειδικά αν έχει σαπουνόνερα, ή σε περίπτωση που βρέχει.
• Στις επιτόπου στροφές, όπου οι μπροστινοί τροχοί θα χωθούν μέσα στις λάσπες, στην άκρη του δρόμου.
• Στην απευκταία περίπτωση που κάποια… αυτοκτονική γάτα πέσει κάτω από τις μπροστινές σας ρόδες.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ