H Kawasaki δεν δημιούργησε το Versys για να έρθει σε απευθείας αντιπαράθεση με τα πραγματικά on-off μοντέλα της κατηγορίας. H ιαπωνική εταιρία κοίταξε στα άκρα της κατηγορίας και συγκεκριμένα σε εκείνο που συγκεντρώνει μοντέλα με ελάχιστες βλέψεις για χώμα και σαφή προτίμηση στο ασφάλτινο τερέν. Οι έρευνες της έδειξαν ότι οι αναβάτες που θα πάρουν τη μεγάλη τους on-off και θα χωθούν στα δάση δεν είναι τελικά και τόσοι πολλοί. Θυσίασε λοιπόν τις όποιες off road ικανότητες της μοτοσικλέτας της (δεν υπάρχει ούτε ο κλασικός τροχός των 19 ιντσών) για να πετύχει ένα ακόμη πιο ισορροπημένο αποτέλεσμα στην άσφαλτο όπου ο αναβάτης του Versys θα «γράψει» και την συντριπτική πλειοψηφία των χιλιομέτρων μαζί του. Κράτησε βέβαια όλα τα υπόλοιπα που έχουν κάνει τα μεγάλα on-off τόσο δημοφιλή: Όρθια θέση οδήγησης, άνετη και μεγάλη σέλα για δύο και φυσικά τις σχετικά μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις. Αυτές οι τελευταίες είναι που επιτρέπουν το ασφαλές πέρασμα πάνω από λακκούβες και σαμάρια και δεν σε στέλνουν αδιάβαστο στην πρώτη μεγάλη κακοτεχνία του δρόμου. Στο «πακέτο» συμπεριλήφθηκε, επίσης, η άνεση και η πρακτικότητα των on-off στις καθημερινές μετακινήσεις και φυσικά στο ταξίδι. Έτσι, η Kawasaki ολοκλήρωσε την οικογένεια Versys με την παρουσίαση του 1000. Ένα 4κύλινδρο εν σειρά 1000άρι που, λόγω μοτέρ, ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα της συνομοταξίας (βλέπε Tiger 1050 και Ducati Multistrada) και φέρνει ακόμη πιο κοντά τον κόσμο των μεγάλων street με αυτόν των on-off. Δεν ξέρω κατά πόσο θα πετύχει το πάντρεμα της Kawasaki αλλά δεν θα παραξενευτώ καθόλου αν δω και άλλους κατασκευαστές να ακολουθούν αυτόν τον δρόμο. Το σίγουρο είναι ότι το μεγάλο Versys έχει λόγο ύπαρξης και o λόγος αυτός είναι απόλυτα κατανοητός.
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
Daytona Invador 125: Το οικονομικό GT scooter με τιμή 2.095 ευρώ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
Κληρώθηκαν οι 50 νικητές του κράνους LS2 Advant II
Κληρώθηκαν οι νικητές των δωρεάν service και των συλλεκτικών αξεσουάρ
3ήμερο Test Ride στην Αθήνα για Benelli, Morbidelli και Keeway
Μέσω gov.gr πλέον η χορήγηση άδειας οδήγησης
Test ride σε SYM ADX300 και ADXTG 400
Η MV Agusta παρουσιάζει την νέα πλατφόρμα για τα Demo Days
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr