Από τα μοτοσικλετάκια των 50 και 125 κ.εκ. μέχρι τα μεγαθήρια που ξεπερνούν σε χωρητικότητα τα 1.000, η συγκεκριμένη κατηγορία μπορεί να προσφέρει πολλές και διαφορετικές υπηρεσίες στους μοτοσικλετιστές που φιλοδοξούν να αποκτήσουν ένα από τα μέλη της και οι χαρακτήρες των μοτοσικλετών αυτών είναι πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους. Μια πρώτη υποκατηγορία θα μπορούσε να θεωρηθεί αυτή των μικρών μοτοσικλετών, η οποία περιλαμβάνει κυρίως τα entry level μοντέλα και τα commuter. Τα πρώτα μπορούν να αποτελέσουν ένα χρησιμότατο σχολείο για τους πρωτάρηδες στον κόσμο των δύο τροχών που θέλουν νιώσουν την αίσθηση και να χαρούν με την εμφάνιση της μοτοσικλέτας τους. Είναι φιλικά και πρόθυμα να μεταλαμπαδεύσουν τα βασικά μαθήματα του μοτοσικλετισμού στον ιδιοκτήτη τους. Τα δεύτερα μπορούν να είναι μεγαλύτερα σε κυβισμό και βασικός τους σκοπός είναι η απροβλημάτιστη μετακίνηση στην πόλη. Όσο ανεβαίνει ο κυβισμός του κινητήρα, οι υποκατηγορίες απλώνονται ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν τα all round μοντέλα, αυτά, δηλαδή που μπορούν να κάνουν λίγο απ’ όλα (αστική μετακίνηση και ταξίδι), αυτά που προορίζονται κυρίως για μέσα στην πόλη ή για έξω από αυτή και υπάρχουν και τα πιο άγρια, Streetfighter, μοντέλα με sport χαρακτηριστικά ή καθαρά ταξιδιάρικα (αλλά όχι τόσο… βαρυφορτωμένα όσο τα touring) που καταλαμβάνουν το άλλο άκρο της κατηγορίας. Και, φυσικά, υπάρχει και η μεγαλύτερη ποικιλία, όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Μονοκύλινδροι, δικύλινδροι, τρικύλινδροι ή τετρακύλινδροι κινητήρες, βασικός ή εξωτικός εξοπλισμός φέρνουν στον υποψήφιο αγοραστή έναν ευχάριστο πονοκέφαλο μέχρι να καταλήξει στην καταλληλότερη για τον ίδιο επιλογή. Για να μη μιλήσουμε για το μεγάλο εύρος στις τιμές των μοντέλων αυτών, οι οποίες προορίζονται για κάθε εισόδημα και τσέπη. Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, θα επικεντρωθούμε κυρίως στα περισσότερο πρακτικά μοντέλα, αυτά που συντροφεύουν τον αναβάτη στην καθημερινότητά του και δεν απαιτούν μεγάλες ικανότητες και εμπειρία στη sport οδήγηση.
| ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ 2011 ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | |||
| ΘΕΣΗ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ | Μονάδες |
% |
| 1. | Scooter | 25377 |
54,43 |
| 2. | Παπιά | 13659 |
29,3 |
| 3. | On-Off | 2112 |
4,53 |
| 4. | ATV | 1739 |
3,73 |
| 5. | Street | 1700 |
3,64 |
| 6. | Supersport | 625 |
1,34 |
| 7. | Enduro | 412 |
0,88 |
| 8. | Super Motard | 316 |
0,67 |
| 9. | Touring | 222 |
0,47 |
| 10. | Custom | 180 |
0,38 |
| 11. | Micro | 66 |
0,14 |
| 12. | Διάφορα / άγνωστα | 207 |
0,44 |
| Σύνολο | 46615 |
100 |
|
ΤΟP 20 STREET |
||
ΘΕΣΗ |
ΜΟΝΤΕΛΟ |
ΜΟΝΑΔΕΣ |
| 1. | Honda CBF125 | 298 |
| 2. | Yamaha XJ6 | 140 |
| 3. | Kawasaki Ninja 250R | 108 |
| 4. | Yamaha TDM 900 | 91 |
| 5. | Honda CBR 250R | 83 |
| 6. | Honda CB 600F | 81 |
| 7. | Yamaha FZ8 | 72 |
| 8. | Yamaha YBR 125 | 70 |
| 9. | Honda CBR 125R | 61 |
| 10. | Kawasaki Z750 | 49 |
| 11. | Aprilia Mana 850 | 38 |
| 12. | Aprilia Shiver 750 | 28 |
| 13. | Triumph Bonneville | 26 |
| 14. | BMW R 1200 R | 25 |
| 15. | Honda CBF 1000 | 25 |
| 16. | Suzuki Bandit 1250 SA | 20 |
| 17. | Triumph Street Triple | 19 |
| 18. | BMW F 800 R | 18 |
| 19. | Suzuki GSX 650 FA | 18 |
| 20. | Honda CBF 600 | 17 |































EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
Μεταμόρφωσε μια Ducati Panigale V4 σε Snowmobile! (ΒΙΝΤΕΟ)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.