Τιμή: 4.680 ευρώ.
Στα scooter μεταξύ 201-300 κ.εκ. το SH300i της Honda δείχνει το δρόμο με μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 3,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Η εξέλιξη του SH θυμίζει λίγο-πολύ τη δημιουργία ενός έργου τέχνης από έναν καλλιτέχνη. Ο τελευταίος, ξέροντας ακριβώς την πηγή της έμπνευσής του, ξεκινά να δημιουργεί και αφού τελειώσει το έργο του, το βάζει στην άκρη. Στην περίπτωση του SH δεν έχουμε να κάνουμε με έργο τέχνης, αλλά με ένα βιομηχανικό προϊόν. Η λέξη τέλειο που χρησιμοποιείται κατά κόρον για έργα τέχνης είναι μάλλον βαριά και την ίδια στιγμή πολύ υποκειμενική για τη δική μας περίπτωση. Ωστόσο, στη θέση της μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί η λέξη ολοκληρωμένο. Και το ανανεωμένο ιαπωνικό μοντέλο μπορεί σίγουρα να χαρακτηριστεί ακριβώς έτσι. Το πιο ολοκληρωμένο SH που έχει βγει στην παραγωγή, έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του.
Ο κινητήρας στην πράξη, ακούγεται ελάχιστα και παρουσιάζεται εξαιρετικά πολιτισμένος και αθόρυβος. Το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκει άμεσα στο άνοιγμα του γκαζιού, η απόκριση του οποίου είναι γλυκιά και χωρίς καθυστέρηση. Ο τρόπος που αποδίδει το όλο σύστημα είναι απολαυστικός μέχρι και τα 120 χλμ. Τα 140 στο κοντέρ έρχονται για πλάκα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Από εκεί και πάνω αρκεί ο δρόμος να είναι επίπεδος και σύντομα θα φτάσεις στον κόφτη, που επεμβαίνει λίγο πριν την ένδειξη των 160 χλμ./ώρα.
Η αίσθηση της ασφάλειας είναι το πρώτο πράγμα που νιώθει ο αναβάτης στη σέλα του ανανεωμένου SH. Αυτός δεν κινδυνεύει ποτέ όσο γρήγορα και να πηγαίνει στην πόλη, ενώ τα πάντα γίνονται με έναν απόλυτα καθησυχαστικό τρόπο. Το SH δινει την ευχέρεια στον αναβάτη του να συγκεντρωθεί στην να οδήγηση και να παρατηρήσει κάθε κατάσταση που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κάτι επικίνδυνο. Παράλληλα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, επιτρέπουν να τρυπώσει και στο πιο μικρό πέρασμα, καταβάλλοντας ελάχιστη προσπάθεια στους συνεχείς ελιγμούς, χάρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του πλαισίου.
Σε δρόμο με στροφές, το SH είναι μία αποκάλυψη. To νέο πλαίσιο σε αφήνει να πάρεις μεγάλες κλίσεις και όσο καλύτερη είναι η ποιότητα της ασφάλτου τόσο πιο γρήγορα θα στρίψεις, βοηθούμενος και από τα πολύ καλά πρώτης τοποθέτησης ελαστικά της Bridgestone, που δείχνουν να έχουν πολύ καλή σχέση με τους γυαλισμένους δρόμους της πόλης.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Κυβισμός: 279,1 κ.εκ.
Ισχύς: 27/8.500 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 2,7/6.000 (kgm/σ.α.λ.)
Κατανάλωση: 3,9 λίτρα/100χλμ.
Ανακλήσεις: Υπευθυνότητα ή προβληματικά μοντέλα;
Η Royal Enfield κατακτά τα Ιμαλάια και με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!
Honda Forza 350 SP Smart Top Box - Test
Suzuki GSX-8T & GSX-8TT: Έρχονται δύο νέα sport-touring για το 2026
Οι νέοι ΔΕΝ αγοράζουν μοτοσυκλέτα πια. Σωστό ή λάθος;
Trent: Νέο κατάστημα δίπλα στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης
Kymco Skytown 125: Τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας
BMW F 900 XR: Προσφορά με όφελος 1.000 ευρώ έως 30 Ιουνίου
Ψηφίστηκε ο νέος Κ.Ο.Κ με αυστηρότερες ποινές, όριο 30χλμ/ώρα και πρόστιμο σε συνεπιβάτη
Καλοκαιρινή προσφορά Voge: 500 ευρώ δώρα με αγορά DS525X ή SR4 Max
Moto Guzzi V85: Με εγκάρσιο V2 και μετάδοση με άξονα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr