Τιμή: 1.780 ευρώ.
Το νεότερο μέλος της κατηγορίας έως τα 50 κ.εκ. φαίνεται ότι είναι και το οικονομικότερο! Το Honda Vision 50 έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας με μόλις 2,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και τιμή στα 1.780 ευρώ που το καθιστά μια από τις κορυφαίες προτάσεις.
Καταρχήν, να βγάλουμε από τη μέση το προφανές, ότι δηλαδή πρόκειται για το ίδιο σκαρί με του Vision 110, με τη μοναδική αλλαγή να αφορά στα κυβικά του κινητήρα. Όπως λοιπόν και το «μεγάλο» Vision, έτσι και το πενηντάρι είναι καλοφτιαγμένο, με άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, άψογη βαφή, και design που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα κορυφαία σύγχρονα scooter. Είναι διαθέσιμο σε πέντε όμορφα χρώματα, με διακριτικό το λογότυπο Vision στο πλάι, και με sport πεντάμπρατσες ζάντες.
Η Honda διαθέτει παράδοση στους τετράχρονους κινητήρες στα μικρά κυβικά, ενώ εδώ έχει δώσει… ρέστα, για να κάνει τον κινητήρα του Vision 50, έναν από τους πιο προηγμένους, οικονομικούς και ελαστικούς κινητήρες σε αυτό τον κυβισμό. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο σύνολο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI. Η ψύξη με αέρα βοηθά στη μείωση του βάρους, ενώ η εταιρεία περηφανεύεται για τη βελτίωση που έχει πετύχει, όσον αφορά στη μείωση των εσωτερικών μηχανικών τριβών. Και τα διαστήματα αλλαγής λαδιού είναι αρκετά αραιά, στα 1.000, στα 4.000, στα 8.000 και στα 12.000 χιλιόμετρα. Ένας τριοδικός καταλύτης βοηθά το Vision να περνά με ευκολία τις προδιαγραφές Euro3. Η ιπποδύναμη φυσικά είναι μικρή, στους 3,3 ίππους, ενώ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται σύμφωνα με το νόμο (υπάρχει διακριτικός κόφτης που δεν μπαίνει απότομα, απλώς οδηγεί σε ένα «πλάτωμα» ισχύος) στα 50 χλμ/ώρα. Η Honda έχει μετρήσει απίστευτα μικρή κατανάλωση, συγκεκριμένα 52 χλμ/λίτρο, δηλαδή 1,9 λίτρα/100χλμ! Αυτό, με σταθερή ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Στις συνθήκες της δοκιμής μας, η τιμή έφτασε τα 2,1 λίτρα/100χλμ., τόσο με οδήγηση με τέρμα γκάζι, όσο και με ανηφόρες όπως η… ανάβαση στα Τουρκοβούνια. Πραγματική δυσανεξία στη βενζίνη! Και καθόλου δεν μας χάλασε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β
Κυβισμός: 49 κ.εκ.
Ισχύς: 3,3/7.000 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 0,35/6.750 (kgm/σ.α.λ.)
Κατανάλωση: 2,1 λίτρα/100χλμ.
Stark Varg SM: Το ηλεκτρικό Supermoto των 80 ίππων έρχεται να αλλάξει τους κανόνες!
Triumph Rocket 3 Storm R - Test
Νέος ΚΟΚ: Υπέρβαση ή εκσυγχρονισμός; - Η Ελλάδα σε δύο στρατόπεδα!
Peugeot Pulsion Evo 125: Το νέο GT scooter με αυτονομία 440 χιλιομέτρων
Honda CMX1100 Rebel 2026: Θα παρουσιαστεί στην EICMA ανανεωμένη!
Παρουσίαση IXS Tour Kids 1.0: Παιδικό μπουφάν 4 εποχών που μεγαλώνει…
Kάμερες στα διόδια: Πότε ξεκινά το «σκανάρισμα» και σε ποια οχήματα θα πέφτουν οι κλήσεις;
Panther Racing: Η φοιτητική ομάδα του ΑΠΘ στην Ισπανία για το MotoStudent 2025!
Πώς να γλιτώσεις χρήματα αλλάζοντας συνήθειες πάνω στη μοτοσυκλέτα
TAILG F52: Δεν χρειάζεται δίπλωμα , έχει 65 χλμ αυτονομία και αρχική τιμή στα 1398 ευρώ
Falcon 888, κεντρικό βαλιτσάκι 51lt με λευκά κρύσταλλα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.